چاپ کد خبر: 34362
1 شهریور 1399

آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در جهرم و خفر

IMG12555317
سیدمجید ارجمند با اشاره به اینکه در ۲ روز گذشته تعداد ۴۴ نفر بیمار از شهروندان به جمع مبتلایان به «کرونا» افزوده شده اند، گفت:  این بیماران در حال سپری کردن طول درمان خود هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به آخرین وضعیت بیماری «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر تا روز جمعه ۳۱ مرداد ماه، افزود: شمار مبتلایان به کووید۱۹ تا روز گذشته در شهرستان های جهرم و خفر به ۲ هزار و ۶۷۹ نفر رسیده است.

وی به تعداد تست های گرفته شده از ابتدای شیوع بیماری تا کنون اشاره کرد که تعداد آنها به هشت هزار و ۵۸۷ مورد رسیده است.

ارجمند با اشاره به اینکه شمار بسیاری از مبتلایان به «کرونا» در شهرستان جهرم به بهبودی کامل رسیده اند، عنوان کرد: تا کنون تعداد ۲ هزار و ۳۳۱ نفر از بیماران کرونایی در این شهرستان به بهبودی رسیده و از قرنطینه خارج شده اند.

وی همچنین به تعداد بیماران در حال قرنطینه نیز اشاره کرد و گفت: تعداد کل مبتلایان در قرنطینه ۳۱۵ نفر بوده که مراحل درمان خود را در منزل سپری می کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: همچنین تعداد کل بیماران بستری مشکوک و مثبت در بخش های کرونای بیمارستان پیمانیه ۳۷ نفر بوده که از این تعداد، ۳۰ بیمار در بخش های عمومی و هفت بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

وی از ترخیص چهار بیمار جدید پس از بهبودی از بیمارستان خبر داد  و گفت: تعداد کل جانباختگان ناشی از «کرونا» تا امروز ۶۴ نفر بوده است.

ارجمند در پایان با قدردانی از همت مردم در رعایت اصول بهداشتی خواستار تداوم این موازین در راستای کاهش میزان مبتلایان و هر چه زودتر زدوده شدن این بیماری از چهره جامعه شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار