با انتشار بیانیه ای

دعوت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فارس از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن

دعوت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان فارس از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن

به گزارش اول فارس، در این بیانیه آمده است: مردم بزرگ ایران در حالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مردم سالارانه خود را جشن می‌گیرند که همچنان کام‌ها از حلاوت رهبری امام راحل (ره) شیرین است و تجربیات بعد از پیروزی انقلاب راه را برای احیای تمدن بزرگ ایرانی _ اسلامی هموار کرده است.
چهار دهه با تمام روز‌های تلخ و شیرینش سپری شد و دهه پنجم انقلاب اسلامی در حالی آغاز می‌شود که تهدیدات و فرصت‌های مختلفی پیش رو است و گذر از این تهدیدات و دستیابی به فرصت‌های جدید مقدور نخواهد بود مگر با تمسک به عقلانیت، خرد جمعی و وحدت اقشار مختلف!
مردم بزرگ ایران نیک می‌دانند دسترسی به شعار‌های بزرگ انقلاب، «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» جز با تمسک به قانون اساسی و حفظ وحدت میسر نخواهد بود. قانون اساسی محور وحدت ماست و حبل المتین آحاد توده خواهد بود.
نظر همگان را به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع افسران نیرو‌های هوایی جلب می‌کنیم که: «یک توصیه اینکه راه‌پیمایی را مظهر اختلافات قرار ندهید. وقتی پای انقلاب وسط است، اختلاف سلیقه‌ها رنگ می‌بازد. جای تسویه حساب، ۲۲ بهمن نیست».
اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان فارس شامل ۲۲ حزب سیاسی فعال با گرامی داشت یاد معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و دفاع مقدس، در آستانه ۲۲ بهمن بار دیگر این ایام را به مردم بزرگ ایران اسلامی تبریک عرض نموده و اعلام میدارد همسو با اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و همگان را به شرکت گسترده در این راهپیمایی سترگ دعوت می‌کند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار