چاپ کد خبر: 4752
1 اسفند 1397
از سوی مدیرکل حوزه شهردار شیراز انجام شد؛

رفتن اسکندرپور از شهرداری شیراز تکذیب شد

به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، پیمان بهادری اعلام کرد: طرح مطالبی پیرامون حضور شهردار شیراز در مسئولیت‌های کشوری، غیرواقعی است و تکذیب می‌شود.

72074

وی با بیان اینکه بحث حضور شهردار شیراز در یکی از وزارتخانه ها، در برخی گروه و شکبه‌های اجتماعی مطرح شده است، گفت: طی هفته های گذشته، شهرداری شیراز تنها کلانشهری بود که با وجود مشکلات مالی در سطح کشور از پروژه های بزرگ عمرانی بهره‌برداری کرد.

بهادری با تاکید براینکه بهره برداری از پروژه‌های بزرگ عمرانی شهری، نشان از موفقیت شورا و شهرداری طی یکسال گذشته بوده است، گفت: بعد از یکسال، شهردار و شورای پنجم شیراز شوق و انگیزه مضاعفی را در شهروندان و پرسنل شهرداری ایجاد کرده تا مسائل مد نظر را سال آینده با جدیت بیشتری دنبال کنند.

او تصریح کرد: طرح مطالب غیر واقعی چون حضور شهردار شیراز در مسئولیت های دیگر نمی تواند مانعی در مسیر پر شتاب تیم مدیریت شهری شیراز ایجاد کند.

مدیر کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مردم با امید و اعتماد، اعضای شورای شهر را انتخاب کردند و منتخبین آنها نیز با اعتماد و شناختی که از مهندس اسکندر پور داشتند او را به عنوان شهردار خود معرفی کردند.

بهادری ادامه داد: شهردار شیراز نیز به احترام این اعتماد و اعتقاد شورا تا لحظه ای که منتخبان مردم او و مجموعه مدیران او را باور داشته باشند، به رای و اعتماد آنها احترام می گذارد و با قوت و قدرت خدمت رسانی به مردم و پیگیری اهداف و برنامه های شورای پنجم را دنبال خواهد کرد .

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار