چاپ کد خبر: 15394
23 مهر 1398

سوتی عجیب بی بی سی فارسی: پرواز ۱۱ اکتبر فلای دبی اصلا فرود اضطراری نداشت

شوک ناشی از خبر به دام افتادن عنصر رسانه ای معاند و مشهور توسط اطلاعات سپاه به گونه ای است که رسانه های فارسی زبان کشورهای حامی وی از خبر بازداشت روح الله زم موسس کانال و سایت ضد انقلاب آمد نیوز بشدت گیج شده اند.

به گزارش اول فارس، بی بی سی فارسی در یک خبط خبری عجیب خبری به نقل از شرکت هواپیمایی فلای دبی در بخش های متعدد خبری رادیویی و تلوزیونی و شبکه های مجازی منتشر کرده است که در این خبر شرکت فلای دبی  در پاسخ به سوال بی بی سی مبنی بر اینکه آیا روح الله زم در پرواز ۱۱ اکتبر برابر با ۱۹ مهرماه باکو به دبی بوده است یا نه و شرکت هواپیمایی مذکور حضور روح اله زم در پرواز تاریخ مذکور را رد نموده است. اگر این خبر درست و قرائت آن نیز صحیح باشد ادعای فلای دبی کاملا درست است اما موضوع بیشتر به یک شانتاژ خبری برای نجات فلای دبی از بحران رسانه ای است که علیه این شرکت بزرگ اماراتی راه افتاده است.

نتیجه تصویری برای فلای دبی

این سوتی عجیب بی بی سی در حالی است که اساسا پرواز هواپیمایی فلای دبی در روز ۱۹ مهرماه ۱۱ اکتبر در فرودگاه شیراز فرود اضطراری نداشته است بلکه هواپیمای این شرکت که از باکو به دبی پرواز میکرده در تاریخ ۱۰ اکتبر برابر با ۱۸ مهرماه در فرودگاه شهید دستغیب فرود اضطراری داشته است.

بی بی سی فارسی تاکنون توضیحی در باره این خبط و سوتی عجیب خبری خود ارائه نداده اند .

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار