چاپ کد خبر: 7889
3 خرداد 1398

فراخوان نخستین جشنواره عکس «پارک کوهستانی دراک» شیراز

9964087 630

نخستین جشنواره عکس پارک کوهستانی دراک شیراز آغاز به کار کرد.به گزارش اول فارس از شیراز، عبدالحمید اسدپور مدیر بوستان کوهستانی دراک گفت: جشنواره عکس پارک کوهستانی دراک با عنوان «کوه راز» و با هدف معرفی و نمایش زیبایی‌های پارک کوهستانی و همچنین حمایت از فرهنگ حفاظت از محیط زیست و بهره‌وری صحیح از آن، از اول خردادماه ۹۸ آغاز و تا پایان خردادماه سال جاری ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به نحوه‌ی شرکت در این جشنواره بیان کرد: تمامی شهروندان و همچنین مسافران و گردشگران می‌توانند با عکس‌برداری از نقاط دلخواه در محدوده‌ی پارک کوهستانی دراک شیراز در دو بخش عکس‌های موبایلی و حرفه‌ای، آثار خود را به صورت حضوری و یا از طریق پست الکترونیک [email protected] ارائه و در این جشنواره شرکت کنند.

به گفته‌ی اسدپور، شرکت در جشنواره عکس پارک کوهستانی دراک، برای تمام علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

وی اظهار کرد: آثار ارائه شده در پایان این جشنواره توسط کمیته داوران حرفه‌ای قضاوت شده و با اهدای لوح تقدیر و جایزه، از صاحبان بهترین عکس‌ها تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیر بوستان کوهستانی دراک تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت حضوری به مدیریت پارک کوهستانی دراک مراجعه و یا از سایت شهرداری شیراز بازدید کنند. همچنین امکان دریافت تصویر شرایط و آیین‌نامه اجرایی جشنواره از طریق ارسال پیام به شماره تلفن ۰۹۹۰۱۳۸۶۷۶۵ نیز فراهم شده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار