چاپ کد خبر: 27163
15 اردیبهشت 1399

منتخب مردم شیراز و زرقان:یک روز باقی ماندن مدیر ضعیف ظلم به استان فارس است

دکتر جعفر قادری نماینده منتخب شیراز و زرقان در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با «ایلنا» با بیان اینکه به‌منظور ارزیابی مدیران ارشد و مسئولان استانی همواره باید حضور آنها در مناصب ملی را در نظر داشت، گفت: از همین رو باید پتانسیل این افراد برای حضور در سمت‌ها و جایگاه‌هایی در حد وزارت یا معاونت وزیر مورد سنجش قرار گیرد.

قادری

قادری با اشاره به اینکه به نظرم مدیران‌ارشد کنونی استان در سطح قابل‌قبولی نیستند،افزود: اختلاف و تفاوت در دیدگاه‌های سیاسی در تمام دولت‌ها سبب شده که پست‌های مدیریتی استان بجای آنکه در اختیار افراد بومی فارس قرار گیرد، به افراد عمدتاً غیربومی یا افرادی که سال‌های پایانی خدمت‌شان را در مجموعه وزارت کشور می‌گذرانند، واگذار شده است.

این نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه بخشی از مدیران استان نیز افراد تازه‌کار و کم‌تجربه هستند بیان کرد: گویی استان فارس سکوی پرش و پرتاب این افراد بوده است و آنها تعهد زیادی نسبت به فارس نداشته‌اند.

نماینده دوره نهم مجلس در ادامه با اشاره به اینکه پدرخوانده‌های جریان‌های سیاسی مستقر در پایتخت نیز به جای آنکه به افراد توانمند کمک کنند تا در رأس مسئولیت استان فارس قرار گیرند، همواره مدیریت استان را به صحنه تاخت و تازهای شخصی تبدیل کرده‌اند، افزود: این موضوع باعث شد بعضی مدیران با اعمال نفوذ این افراد منصوب شوند که در نهایت منجر به نامطلوب بودن شرایط مدیریت در استان شده است.

منتخب مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم افزود: تلاش منتخبان مردم در مجلس یازدهم بر این است که در یک سال باقی مانده از عمر دولت دوازدهم  و با استفاده از ظرفیت‌های مدیران توانمند فعلی استان همکاری و فعالیت کنند.

با این حال قادری خاطر نشان کرد: اما اگر زمانی احساس کنیم که مدیران ارشد استان، دچار ضعف‌هایی هستند و توانایی برآورده کردن توقعات نمایندگان مجلس را ندارند؛ طبیعی است تلاش می‌کنیم مدیران جدیدی را که بتوانند در موضوعات مربوط به توسعه استان هماهنگ باشند، معرفی کنیم.

جعفر قادری با اشاره به اینکه نمایندگان دور یازدهم مجلس بنا ندارند که با مدیران برخوردهای چکشی و تند کنند ادامه داد: با این حال معتقدیم یک روز نگه داشتن مدیر ناتوان و کم کار با هر گرایش سیاسی و فکری، ظلم به استان و مردم فارس است.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار