چاپ کد خبر: 27552
21 اردیبهشت 1399

آخرین وضعیت شیوع کرونا در شهرستان جهرم

 مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اضافه شدن پنج مورد جدید مبتلا به «کرونا» در جهرم گفت: در مجموع تعداد کل مبتلایان به این بیماری به ۳۵۲ نفر افزایش پیدا کرد.

IMG16031928

به گزارش اول فارس ،محمدجواد موحد در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار رسمی مبتلایان به «کووید ۱۹» در شهرستان های جهرم و خفر تا امروز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد کل موارد شناسایی شده «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر پنج نفر اعلام شده است.
 
 مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، افزود: از این تعداد چهار نفر مربوط به شهرستان جهرم و یک نفر نیز مربوط به جهرم بوده است.

وی ادامه داد: مبتلایان امروز سه خانم ۲۵، ۵۸ و ۳۵ ساله و ۲ آقای ۶۴ و ۳۱ ساله بوده که تحت درمان و مراقبت های ویژه قرار گرفته اند.

موحد با اشاره به افزایش تعداد کل مبتلایان در شهرستان های جهرم و خفر تا امروز، بیان کرد: تا امروز در مجموع تعداد ۳۵۲ نفر از اهالی شهرستان های جهرم و خفر به بیماری «کرونا» مبتلا شده که ۳۸ نفر آنها از اهالی شهرستان خفر و مابقی جهرمی هستند.

وی تعداد کل جانباختگان را سه نفر دانست و خاطرنشان کرد: همچنین تا کنون تعداد ۲۲۳ بیمار به بهبود کامل رسیده و از قرنطینه خارج شده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تاکید بر لزوم رعایت توصیه های بهداشتی در راستای ریشه کن شدن هر چه سریعتر بیماری «کرونا» در جامعه، اظهار کرد: به مردم توصیه می کنیم اگر به عزیزان سالمندتان عشق می ورزید، فاصله گذاری اجتماعی را به شدت رعایت کنید.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار