چاپ کد خبر: 15097
19 مهر 1398

آخرین وضعیت مصدومین وجانباختگان تصادف زائران ایرانی کربلا

منصور از انتقال پیکر پنج نفر از جانباختگان حادثه رانندگی در عراق به خاک کشور خبر داد و گفت: همچنین ۵۳ زائر دیگر که در این حادثه مصدوم شده بودند از طریق مرز شلمچه وارد کشور شدند که همه را به بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر منتقل کردیم.

به گزارش اول فارس «امین منصور»  از انتقال پیکر پنچ نفر از جانباختگان حادثه تصادف رانندگی در عراق به مرز شلمچه خبر داد و اظهار کرد: در این تصادف یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین از استان هرمزگان در شهر سماوه عراق دچار حادثه شد که در طی آن متاسفانه تعدادی از زائران هرمزگانی کشته و مصدوم شدند.

سخنگوی ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: پیکر زائران جانباخته بامداد امروز (جمعه ۱۹ مهر) به وسیله اورژانس استان بصره به نیروهای فوریت های پزشکی آبادان مستقر در مرز شلمچه تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: همچنین ۵۳ زائر دیگر که در این حادثه در خاک عراق مصدوم شده بودند از طریق مرز شلمچه وارد خاک کشور شدند که همه را به بیمارستان‌ های آبادان و خرمشهر منتقل کردیم.

منصور اذعان داشت: مصدومان و فوتی های حوادث رانندگی در عراق از چند استان کشور هستند که از استان فارس ۴۲ مصدوم، از استان هرمزگان پنج مصدوم و چهار فوتی و شهرستان گناوه و استان بوشهر یک مصدوم و از شهرستان خرمشهر سه مصدوم و یک فوتی گزارش شده است.

IMG14433501

وی با اعلام اسامی جانباختگان این حادثه افزود: پیکرهای حمید مطوری ۲۳ ساله فرزند عبدالزهرا از خرمشهر، معصومه مرادپور فرزند عباس، حمیده زارعی ۶۱ ساله فرزند شاهین، زینب ذاکری زیارتی فرزند عباس و رباب چمن آرا فرزند محمد همگی از استان هرمزگان صبح امروز از مرز شلمچه به خرمشهر منتقل شدند.

سخنگوی ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: اسامی زائرانی که هم اکنون در بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر تحت درمان هستند را شامل نرگس فرح بخش از داراب استان فارس، نرگس عبدالهی، طیبه سیاره و ریحانه شکارچی فرد از داراب، ثریا حیدری  و طاهره بلوچ از بندرعباس، مریم محیسن از سربندر، بابک کشوری و چنگیز موحدزاده از گچساران هستند.

وی بیان کرد: همچنین سکینه شهبا، مرجان قهرمانی، رقیه تاج وران، معصومه بهمنیان، زهرا منصور، هاجر قاسمی، صغری قابلی، بتول عسکری، نرگس عسکری، ناهید رضایی، سیده حمیده علیا موسویان، عذرا نیلی، گل جان عبدالپور، زینب جوکاری، مرضیه سالخوردگان، وجیه نیک پناه، ملیحه حیدری سراجی، سکینه جوکار دارابی، نرگس حیدری پور، معصومه عابدی، محمد مهاجر پور، فاطمه جوکار، مهراعظم خرم، سیده ندا موسویان، فاطمه بیگم موسوی، صغری عبادی، زهرا صادقی، معصومه ذاکری، نیره شهبا، امیرحسین پورعابد، زهرا رمضانی فرد، غلامرضا پورعابد، عبدالقاسم عسکری، گلزار رضایی، مسلم بهمنیان، کاظم لک، ملیحه شعبانی، عزیز شعبانی، شهلا چوپان، راحله زحمت پیشه، سمیره دهقانی بان گودی، لاله پورمیرانی، قافله فدوی زاده، مدینه چمیانی، شهلا چمیانی، ابوالفضل چمیانی و بنین سعدی دیگر مصدومان انتقال یافته به بیمارستان های آبادان و خرمشهر هستند.

تصادفات این زائران در عراق رخ داده که یکی از این تصادف ها در مسیر نجف – بصره و در شهر سماوه و تصادف دوم در۸۰ کیلومتری نجف در منطقه دیوانیه بوده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار