چاپ کد خبر: 37012
4 آبان 1399

آخرین وضعیت پرونده فوت مهرداد سپهری در شهرک حجت مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از تحقیقات ویژه پیرامون مرگ یک نفر خبر داد و گفت: خانواده همسرسابق مهرداد سپهری در تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ به خاطر اختلاف های خانوادگی و درگیری، از پلیس درخواست کمک داشتند.

به گزارش اول فارس  به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پی تماس تلفنی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰مبنی بر درگیری یک نفر با خانواده همسرسابقش و همچنین درگیری با اهالی محل همراه با  تخریب وسایل آنها و  درخواست پی گیری فوری موضوع، گشت کلانتری “کاظم آباد” مشهد در محل حاضر می‌شود. 

پس از اعلام گزارش مرگ این فرد و انتشار تصاویری از زمان دستگیری این فرد با ادعای مسمومیت بر اثر اسپری فلفل ، در همان دقایق اولیه و قبل از انتشار تصاویر مربوط به این واقعه از رسانه‌ها، فرمانده انتظامی خراسان رضوی دستور ویژه‌ای به رئیس بازرسی پلیس استان برای پی گیری سریع پرونده و روشن شدن چرایی و علت آن صادر و تحقیقات با احضار مامور انتظامی آغاز شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مأمور کلانتری توسط بازرسی استان احضار و تحقیقات از وی آغاز شده که  نتایج بررسی های پلیسی  متعاقبا اعلام می‌شود.

اصل ماجرای مرگ یک نفر در شهرک حجت مشهد/ درگیری مهرداد با خانواده همسر سابقش و اهالی محل دلیل حضور پلیس

بر اساس این گزارش  به نقل از میزان، مأمور متخلف در پی ماجرای مهرداد سپهری در جریان دستگیری با قرار بازپرس دادسرای نظامی بازداشت شد، از دو مأمور دیگر کلانتری هم که مقتول را به کلانتری منتقل کرده‌اند تحقیق شده و از شهود و مطلعان نیز تحقیقات در حال انجام است و فردا نیز ادامه دارد.

دادستان نظامی خراسان رضوی پیش از این از تشکیل پرونده‌ای در دادسرای نظامی درباره مرگ یک نفر در جریان دستگیری توسط مأموران نیروی انتظامی خبر داد.

مهدی اخلاقی در این باره افزود: پرونده‌ای در این ارتباط در دادسرای نظامی خراسان رضوی تشکیل شده و خانواده متوفی نیز شکایت خود را به این دادسرا اعلام کرده‌اند.

وی افزود: بازپرس دادسرای نظامی خراسان رضوی با حضور در پزشکی قانونی پس از کالبدشکافی، دستور نمونه برداری از ریه و بررسی تأثیر اسپری بر مرگ متوفی را صادر کرده است.

دادستان نظامی خراسان رضوی تصریح کرد: پرونده به شعبه بازپرسی دادسرای نظامی خراسان رضوی ارجاع و موضوع در ۸ بند به ضابطان قضایی ارجاع شده تا در اسرع وقت، این واقعه را بررسی و گزارش کنند

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار