چاپ کد خبر: 29297
14 خرداد 1399

آغاز عملیات آسفالت خیابان ها و معابر توسط شهرداری منطقه یک شیراز+تصاویر

 عملیات آسفالت خیابان ها و معابر در راستای سیاست‌های شهرداری شیراز به منظور رفاه حال شهروندان توسط شهرداری منطقه یک شیراز آغاز شد.

به گزارش اول فارس به نقل از اداره  ارتباطات و امور فرهنگی شهرداری منطقه ۱ شیراز عملیات آسفالت از صبح روز چهارشنبه ١۴ خرداد ماه ٩٩ راس ساعت ٩ صبح با حضور مهندس حیدر اسکندرپور شهردار شیراز و شهردار منطقه یک شیراز مهندس غلامرضا نامورچی آغاز شد.

 بر اساس این گزارش ،حیدر اسکندپور شهردار شیراز  در این بازدید گفت به منظور رفاه حال شهروندان شهر شیرازتسریع در انجام و اتمام پروژه های آسفالت خیابان ها همراه با کیفیت مطلوب از طرف شهرداری های ۱۱ گانه شیراز و پیمانکاران مربوطه اولویت اصلی همکاران ما خواهد بود.

شهردار شیراز افزود: عملیات آسفالت خیابان ها و معابر شهر شیراز در ۱۱ منطقه شهرداری در کنار فعالیت های عمرانی دیگر بصورت جدی و شبانه روزی در حال انجام است و و در این راستا لازم میدانم  از شهردار منطقه یک شیراز و همکاران حوزه عمرانی بخاطر پیگیری های لازم جهت  پیگیری و تسریع در این امر تقدیر و تشکر نمایم.

در ادامه این بازدید غلامرضا نامورچی شهردار منطقه یک شیراز گزارشی از وضعیت انجام پروژه های عمرانی در حوزه شهرداری منطقه یک شیراز را  ارائه دادند.

شهردار منطقه یک شیراز همچنین از حضور شهردار محترم شیراز در طول پروژه های مختلف مربوطه که همیشه باعث دلگرمی همکاران است تشکر و قدردانی نمودند.

 نامورچی افزود : تکریم ارباب رجوع و تسریع در انجام درخواست های شهروندان حسب وظیفه و همکاری با شورای شهر شیراز در راستای قانون از اولویت های مهم این مجموعه می باشد.

 لازم به ذکر است در این بازدید بهتاش فضلی مسئول ارتباطات و امور فرهنگی شهرداری منطقه ۱ شیراز نیز آمادگی خود را در حوزه روابط‌عمومی و امور فرهنگی جهت پذیرش پیشنهادات سازنده شهروندان فهیم شیرازی در حوزه های مختلف اعلام نمودند.

فضلی  ارتباط و تعامل دو طرفه با اصحاب رسانه و روابط عمومی دیگر مناطق؛ سازمان ها ادارات؛ نهاد ها و ارگان ها را از مهمترین اقدامات کاری خود دانست.

وی افزود با توجه به این که روابط عمومی ها قلب تپنده ادارات می باشند در اطلاع رسانی به شهروندان از اقدامات مختلف شهرداری برای رفاه حال همشهریان عزیزمان در منطقه یک شیراز از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

آسفالت آسفالت1 آسفالت2 آسفالت3

به کانال اول فارس در واتساپ بپیوندید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار