چاپ کد خبر: 16294
6 آبان 1398

آیا محمد علی افشانی از شیراز کاندیدای مجلس یازدهم می شود؟

افسانی

هر چه به انتخابات مجلس یازدهم نزدیک می‌شویم، افراد و شخصیت های سیاسی در خصوص تصمیم بر کاندیداتوری در حوزه های انتخابیه مختلف اعلام حضور می کنند. در چند روز اخیر برخی گفت وگوها حاکی از عزم محمد علی افشانی برای حضور در رقابتهای انتخاباتی مجلس یازدهم  از حوزه انتخابیه شیراز می باشد.

پس از انتشار رسمی این خبر توسط یک سایت نزدیک به دولت در روز گذشته ،  یکی از نزدیکان محمد علی افشانی استاندار اسبق فارس و شهردار سابق تهران در خصوص احتمال کاندیداتوری محمد علی افشانی در حوزه انتخابیه شیراز به اول فارس گفت آقای افشانی قصد  دارند در صورت مساعد بودن شرایط  و اجماع فعالین هم طیف و رویکرد نهایی جریان اصلاحات بعنوان کاندیدا وارد رقابتهای انتخاباتی مجلس یازدهم شوند .

این منبع که نخواست نامش فاش شود به اول فارس گفت بسیاری از دوستان وفعالین سیاسی از آقای افشانی  خواسته اند از حوزه انتخابیه شیراز کاندیدا شوند ولی تا این لحظه جمعبندی خاصی در اینخصوص بعمل نیامده ست ، وی افزود در این دوره رقابتهای انتخاباتی در استان فارس و شیراز بین دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب بسیار جدی خواهد بود وحضور چهره های قابل اعتماد و دارای شانس و وجهه نزد افکار عمومی میتواند سرنوشت ساز باشد.

محمد علی افشانی از چهره‌های اصلاح طلب به شمار می‌رود که سابقه عضویت در شورای مرکزی حزب اعتماد ملی را نیز در کارنامه دارد.  اعتماد ملی از احزاب موثر در استان فارس به شمار می‌رود.حزب اعتماد ملی در شورای شهر تهران با سه عضو توانست بر فراکسیون‌های دیگر فایق آید و افشانی را به شهرداری تهران برساند. با این حال قانون منع به کار گیری بازنشستگان تصویب شد و افشانی به ناچار جای خود را به حناچی داد.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار