چاپ کد خبر: 16004
2 آبان 1398

آیا مطالباتی که به دنبال آن برای قشقایی ها بودید گرفتید! / قشقایی ها امروز راضی هستند؟

هنوز همان روحیه را دارد؛ اصولا بچه های جهاد همیشه جهادی می مانند حتی اگر بازنشسته شوند؛ فرقی برایشان نمی کند؛ همان روحیه را دارند و خستگی ناپذیر؛ حال آنکه یک مدیر نفتی از جنس عملیاتی هم باشی.. هنوز با خاطراتش و جوانی اش صحبت می کند و قرار ملاقات نیم ساعته ما به گونه ای رقم می خورد که بیش از سه ساعت می‌گذرد؛ از قبل از انقلاب تا پیروزی انقلاب تا نقش اعتصاب ها و سیف الله جشن سازها…

در میان صحبت هایش نام نبی زاده و مرحوم متقی مرتب تکرار می شود و می گوید اینها اسطوره بودند و اگر نبی زاده بود حال و روز این شهر اینگونه نبود..
درددل ها دارد از روزهای اول انقلاب و دکان بازار گزینش نیروها تا ورود مهندس علیزاده و ورود مهندس غرضی وزیر نفت به دفتر مدیر منطقه که بنا به خواسته ایشان این قسمت صحبت هایش را سانسور میکنیم..

می گوید و از ناگفته هایی می گوید که خواندنش نشان می دهد او همواره یک مدیر اجرایی و عملیاتی بوده است و اگر کمی بررسی کنیم نشان از آن دارد او مدیرعاملی بود که در طول سه ماه در قامت یک نماینده عملکرد داشته است اما… این گفتگوی خواندنی با مهندس علی پولادی وندا است مردی که هنوز می گوید من آدم اجرایی هستم تا سیاست و می گوید امروز هر چند هنوز سکوت کرده ام اما می دانم این روزها فقط جسم ها بر سر کار است و انگیزه ها از بین رفته است.
فولادی وندا ادامه می دهد: همواره گفته ام ضمن اینکه به قوم خود افتخار میکنم با قوم گرایی مخالف هستم و این را در عمل نشان داده ام و اعتقادم بر شایسته سالاری است و این را از همان ابتدای انقلاب امام راحل به ما آموخت که میزان حال افراد است.

به جرات باید گفت پولادی وندا عاشق شکار و عملیات اجرایی است تا بازی های سیاسی و چه بسا اگر از او به عنوان استاندار استفاده می‌شد می توانست موفق ترین استاندار کشور باشد.

او در همان روزهای اول شروع کار خود که به گچساران آمد شهردار و شورای شهر وقت را صدا می‌زند و از آنها طرح می خواهد تا بتواند از هیئت مدیره مصوب بگیرد و می گوید به تهران و اهواز هم گفتم یا به گچساران نخواهم رفت یا اگر رفتم بودجه می خواهم چرا که من اولین مدیرعامل بومی هستم و مردم منطقه از من انتظار دارند.

وقتی می گوییم او در زمان مدیریتش در قامت یک نماینده موفق عمل کرد فقط به حرف نیست.برای اثبات حرف هایم به سراغ گوگل می رویم و با سرچ کردن در گوگل گفتگوی او را در در زمان مدیرعاملی او مطالعه می کنیم…
۱۳۸۹/۱/۲۳:مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خبر داد:اختصاص ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی ‌گچساران

علی پولادی وندا مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از اختصاص ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی گچساران خبر داد.اختصاص ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی ‌گچساران

علی پولادی وندا امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار با تصویب هیئت مدیره این شرکت جهت اجرای طرح‌های عمرانی در شهر گچساران اختصاص داده شد که با اختصاص این میزان اعتبار ۱۸ پروژه عمرانی بزرگ در شهر دوگنبدان احداث می‌شود. وی احداث چهار سالن ورزشی در محله‌های محروم رادک، لبنان، سادات و رزمندگان را از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی ورزشی پیش‌‌بینی شده در این شهر عنوان کرد و افزود: برای اجرای هر سالن ورزشی بالغ بر ۹ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است. مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران احداث پل روگذر از محوطه اداری شرکت تا میدان سیمرغ، احداث دو بلوار دو بانده حد فاصل میدان سرباز به طرف جاده آب‌شیرین، احداث بلوار مجاور میدان الله حوزه نفت به طرف میدان فردوسی، احداث بلوار معلم از میدان فردوسی به سمت شهرک نفت، احداث بلوار جاده پازنان به سمت دشت بلوط و مناطق نفتی، احداث دریاچه مصنوعی در محدوده پارک نفت را از طرح‌های پیش‌بینی شده از محل اعتبارات نفت عنوان کرد. پولادی وندا احداث پارک کوهستان، احداث فضای سبز تندیس نفت در میادین ورودی و خروجی شهر، احداث بلوار حد فاصل بلوار بعثت به بیمارستان ۹۶ تختخوابی، احداث سیل بند در ضلع غربی بیمارستان ۶۴ تختخوابی شرکت نفت، احداث سیل بند جهت هدایت آب‌های سطحی در محدوده جایگاه CNG و احداث بلوار به طرف کوی کارکنان دولت را از دیگر پروژه‌های عمرانی از محل اعتبارات شرکت نفت دانست. وی عنوان داشت: با شروع عملیات اجرایی این پروژه‌ها و بهره‌برداری آنها تحول بزرگی در گچساران به لحاظ زیباسازی، کمک به روان‌سازی ترافیک، عمران و آبادانی شهر و ارائه خدمات به مردم ایجاد می‌شود. مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی، دانشکده نفت و گاز، احداث طرح‌های اداری و آموزشی و چند پروژه عمرانی را در سال‌های گذشته را از عمده فعالیت شرکت نفت برای کمک به عمران و آبادانی گچساران ذکر کرد.

images1
پولادی وندا وقتی گفتگویش را می‌خواند سری تکان می دهد و می گوید تازه بخش هایی از مصوبات در این گفتگو جا مانده است و ادامه می دهد پروژه جاده گچساران به دیلم و گناوه و جاده بهبهان و ایجاد دو اورژانس بزرگ و… از قلم افتاده است.
فولادی وندا از همین پتروشیمی می گوید که پیشهاد آن را وقتی یک کارمند بوده است داده و حتی برای اثبات حرف هایش می گوید می توانید از مهندس افراز سوال کنید که من و ایشان آن زمان برای بازدید از روند کار به پتروشیمی شیراز به جهت بازدید رفتیم.

او از ناگفته هایش می گوید و از دردهایش اما می گوید نمی خواهم رسانه ای بشود؛ من فرزند این شهر هستم و هر چه بوده وظیفه ام بوده و من هنوز خود را خادم این مردم می دانم.
ادامه می دهیم تا به جلسات اصولگراها می رسیم و….
فولادی وندا می گوید بارهای بار گفته ام من قشقایی هستم و ضمن اینکه به قومم افتخار می کنم با قوم گرایی به شدت مخالف هستم اما سوال من از برادران خونی خودم که در دور قبل در کنارم نبودند این است آیا مطالباتی که به دنبال آن بودید گرفتید!!! آیا قشقایی امروز به آنچه اتفاق افتاده است راضی است!!!
او می گوید چهره شهر هر چند زیبا شود اما به خوبی موج نارضایتی را می توان در چهره مردم مشاهده کرد؛ چرا که آنچه مردم را خسته و اذیت می کند تبعیض است.

فولادی وندا اظهار می کند: دوستان قدیم می دانند اهل یکجا نشستن نیستم اما وقتی میبینم بیمارستان بی بی حکیمه را صنعت نفت می‌سازد اما بعد از چند سال هنوز نه روشنایی دارد و نه جاده دسترسی.. وقتی به راحتی از نام خادم واقعی این شهر حاج سیف الله جشن ساز عبور می کنیم و یادمان می رود چگونه برای این منطقه زحمت کشید ناراحت می شوم.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار