چاپ کد خبر: 2663
22 آذر 1397
نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد خبر داد:

احتمال انتخاب استاندار جدید فارس از گزینه های بومی/ هفته آینده استاندار جدید فارس معرفی میشود

نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد با بیان اینکه گزینه‌های مختلف بومی و غیربومی برای انتصاب به عنوان استاندار فارس مطرح شده است، گفت: در گذشته گزینه غیربومی برای وزارت کشور ملاک بود.

گزینه‌های مختلف بومی و غیربومی برای ‌استانداری فارس مطرح شده است‌

به گزارش اول فارس ، محمدمهدی برومندی در گفت‌وگو با  تسنیم درمرودشت در حاشیه شورای اداری این شهرستان که با حضور رئیس کمیته امداد برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان استان فارس به طور جدی پیگیر موضوع تسریع در انتصاب استاندارند تا فرد توانمندی به عنوان استاندار جدید فارس انتخاب شود.

وی بیان کرد: آخرین خبرهایی که داریم و جلسه‌هایی که در این زمینه برگزار شده، مقرر است ابتدای هفته آینده مسئولان وزارت کشور با مجمع نمایندگان فارس جلسه‌ای برگزار کرده و گزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار دهند.

برومندی با بیان اینکه گزینه‌های مختلف بومی و غیربومی برای انتصاب به عنوان استاندارجدید فارس مطرح شده است، خاطرنشان کرد: در گذشته گزینه غیربومی برای وزارت کشور ملاک بود، اما  در حال حاضر شرایط تغییر کرده و امیدواریم فردی توانمندی بتواند در استان فارس سکان مدیریت اجرایی استان را برعهده بگیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد گفت: دولت وعده داده چهارشنبه هفته آینده در جلسه هیئت دولت استاندار جدید فارس را معرفی کند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار