چاپ کد خبر: 15041
18 مهر 1398

احمدی زاده: با کاندیدا‌های متخلف برخورد می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: تمهیدات لازم برای انتخابات فراهم شده تا بتوانیم انتخاباتی قانونمند، سلامت و با امنیت کامل برگزار شود.

به گزارش اول فارس،  احمدی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس  اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات، مشارکت مردم یکی از موضوع‌های بسیار مهمی است که در دوم اسفند امسال با حضور پررنگ آن‌ها رقم خواهد خورد.

او ادامه داد: در همین راستا به فرمانداران تکلیف شده است با گروه‌ها و احزاب سیاسی با هر دیدگاهی جلسات مستمری داشته باشند و بتوانیم دور یک میز جمع شده و مسایل و مشکلات را بررسی کنیم و در جهت همدلی، هم افزایی،  اتحاد و انسجام که نیاز امروز جامعه ما است گام محکم تری برداریم و از توان، دانش و تجربه احزاب و گروه‌های سیاسی در جهت پیشرفت و توسعه استان بهره ببریم و کمک بگیریم.

احمدی زاده با اشاره به جلسه برگزار شده با احزاب و گروه های سیاسی درخصوص انتخابات، تصریح کرد: در این جلسه احزاب و گروه‌های سیاسی دیدگاه‌های خود را درخصوص موضوعات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و مخصوصا انتخابات اعلام کردند.

او ادامه داد: در خصوص انتخابات به عنوان یک پدیده مهم اجتماعی در سطح استان همه تمهیدات لازم پیش بینی و فراهم شده تا انتخاباتی قانونمند، سلامت و با امنیت کامل برگزار شود و حوزه مشارکت و رقابت انتخابات هم یک موضوع ملی است که حتما با حمایت و پشتیبانی همه احزاب، گروه‌ها و مردم این امر محقق شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اضافه کرد: حق الناس بودن آرای مردم که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کردند، از موضوعاتی است که سرلوحه کار ما است.

احمدی زاده با بیان اینکه ستاد انتخابات استان به شکل منظم جلساتش را انجام می‌دهد، افزود: هم در حوزه اجرا و هم امنیت، پیش بینی‌ها و کار‌های خوبی انجام شده و در سطح شهرستان‌ها هم بر اساس دستورالعمل‌هایی که ارسال شده، هم ستاد انتخابات و بخصوص ستاد امنیت انتخابات توسط فرمانداران فعال است و امیدواریم انتخابات با حضور پررنگ مردم محقق شود.

او افزود: بعضی کاندیدا‌ها خارج از موعد مقرر که قانون مشخص کرده تبلیغات را شروع کرده اند که هم مدنظر هیئت اجرایی و هم مورد توجه هیئت نظارت است و بخصوص شورای پیشگیری از تخلفات انتخابات هم به موقع تشکیل و اعلام شد مصادیق تخلفات را به کاندیدا‌ها اعلام کنند و برابر قانون و ضوابط با متخلفان برخورد خواهد شد

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار