چاپ کد خبر: 3386
16 دی 1397
 مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس گفت:

اختصاص ۵۷ میلیارد ریال از محل جرائم رانندگی به دهیاری های فارس

اختصاص ۵۷ میلیارد ریال از محل جرائم رانندگی به دهیاری های فارس

 مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس گفت: ۵۷ میلیارد ریال از محل جرائم راهنمایی و رانندگی استان فارس به ۱۴۴ روستای دارای دهیاری تخصیص یافته است.

به گزارش اول فارس به نقل از مهر، کمال پاک فطرت افزود:۵۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات جرائم راهنمایی و رانندگی استان به ۱۴۴ روستای دارای دهیاری استان تخصیص یافته و توزیع گردیده است که با هماهنگی فرمانداران شهرستانهای استان و دستگاه های مربوطه با لحاظ شاخص‌هایی همچون جمعیت، درصد جریمه ماخوذه، داشتن نقاط حادثه خیز و…، توزیع و هزینه خواهد شد.

وی گفت: هدف از تخصیص این اعتبارات، ایمن سازی معابر روستایی و نصب علائم و تجهیزات ایمنی و اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز، خواهد بود.

پاک فطرت اضافه کرد: عملکرد دهیاران به عنوان همیاران راهور، طی سالیان گذشته نتایج بسیار مطلوبی به دنبال داشته است و با برگزاری دوره های آموزشی مرتبط به ویژه برای دهیاران روستاهای واقع در نقاط حادثه خیز استان، در مواقع بحرانی به یاری دستگاههای خدمات رسان همانند پلیس راهنمایی و رانندگی، امداد و نجات جمعیت هلال احمر، آتش نشانی و خدمات ایمنی و راهداری و حمل و نقل جاده ای، شتافته اند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار