چاپ کد خبر: 8107
8 خرداد 1398
مدیرکل ورزش و جوانان فارس خبر داد:

اخراج شخص درگیر در مسابقه فوتبال لیگ بانوان /کم کاری هیئت فوتبال استان فارس

شخصی که در درگیری مسابقه فوتبال لیگ برتر بانوان مداخله کرده بود از مجموعه پارس اخراج شد. به گزارش اول فارس ، حیدر علی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس، با اشاره به حاشیه‌های دیدار تیم‌های فوتبال زاگرس شیراز و پالایش گاز ایلام که از هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور پنج شنبه گذشته در ورزشگاه پارس برگزار شده بود، گفت: فردی که از عوامل این مجموعه بود و در درگیری مشارکت کرده بود از مجموعه اخراج شد.

وی افزود: در همه رقابت‌های ورزشی برگزار کننده، هیات‌های ورزشی هستند و ادارات کل سخت افزار‌های لازم را مهیا می‌کنند که هیات فوتبال استان فارس در برگزاری این دیدار کم کاری کرده و این هیات باید گزارش خود را به اداره کل ورزش و جوانان در این خصوص ارائه دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: از فردای این دیدار همه موارد این دیدار را بررسی و کارشناسی کردیم و با هر کس حتی اگر از تیم استان در این قضیه مقصر باشد برخورد خواهد شد.

کامیاب اظهار کرد: قطعا نماینده فدراسیون هم در اتفاقات به وجود آمده مقصر است چرا که زمانی که عوامل انتظامی و یا اجرایی برای برگزاری مسابقه حضور نداشته باشند اجازه شروع مسابقه نباید داده شود که در این دیدار نیز عوامل انتظامی حضور نداشتند.

نگین پاکدل سرمربی تیم زاگرس شیراز هم گفت: بازیکنان تیم ایلام پس از دریافت گل، بازی را متوقف کردند و با داور هم درگیر شدند که با وساطت مسئولان برگزار کننده بازی ادامه یافت.

نگین پاکدل افزود: پس از پایان بازی نیز بازیکنان تیم گاز با یکی از مأموران ورزشگاه درگیر شدند و به صورت او سیلی زدند که گفته می‌شود او هم از خودش دفاع کرده است.

وی افزود: بازیکنان تیم گاز در رختکن ورزشگاه را شکستند و این درگیری به سمت رختکن تیم شیراز هم کشیده شد اما در رختکن را بستیم تا این حواشی بیشتر از این ادامه پیدا نکند.

دیدار تیم‌های فوتبال زاگرس شیراز و گاز ایلام در هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال برتر بانوان که ۵ شنبه ۲ اردیبهشت ۹۸ در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد با نتیجه یک بر صفر به سود زاگرس شیراز پایان یافت.

هم اینک در جدول رده بندی تیم شهرداری بم با ۱۷ بازی و ۴۹ امتیاز صدرنشین است، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان به ترتیب با ۴۲ و ۳۷ امتیاز دوم و سوم هستند.

تیم  زاگرس شیراز هم با ۹ امتیاز در رده دهم جدول جای دارد و از انتهای جدول کمی فاصله گرفته است.این تیم در هفته هجدهم این رقابت‌ها دهم خرداد ماه در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه میزبان تیم سپیدار قائم شهر در ورزشگاه پارس شیراز خواهد بود.”منبع: باشگاه خبرنگاران “

شخص درگیر در مسابقه فوتبال لیگ بانوان اخراج شد/هیات فوتبال در برگزاری این دیدار کم کاری کرده است

شخص درگیر در مسابقه فوتبال لیگ بانوان اخراج شد/هیات فوتبال در برگزاری این دیدار کم کاری کرده است

شخص درگیر در مسابقه فوتبال لیگ بانوان اخراج شد/هیات فوتبال در برگزاری این دیدار کم کاری کرده است

انتهای پیام/چ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار