چاپ کد خبر: 11771
29 مرداد 1398

توئیت های دردسر ساز نماینده شیراز علیه خودروسازان/مقایسه غیر قابل باور ….

بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز و سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی یکی از معدود نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که با بهره گیری از فضای مجازی وشبکه های اجتمایی توانست در ایفای نقش نمایندگی خود از ارتباطات وظرفیت شبکه های اجتمایی بنحو مناسب بهره گیری نماید.

به گزارش اول فارس ، توئیتهای افشاگرانه و بی رحمانه بهرام پارسایی باعث شد آنگونه که این نماینده اصلاح طلب لیست امید شیراز می گوید مافیای خودروسازی ایران در تنگنای شدید قرار گیرند. با حضور ابراهیم رئیسی در مسند ریاست قوه قضائیه و اقدامات بی بدیل وی برای مبارزه با فساد اینک احساس میشود مردم ایران بزودی شاهد به ثمر نشستن  تلاش وپیگیری کمیسیون اصل نود مجلس  برای رونمایی از چهره کریه مافیای سودجویان در صنعت خودروسازی باشیم.

همانگونه که خبرگزاری مهر هم نوشته : بهرام پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مدعی شد که بابت طراحی صندوق پژو ۲۰۶، هزینه‌ای هنگفت و نزدیک به ۲۵۰ میلیون دلار هزینه شده است. در این اینفوگرافیک نگاهی آماری به این ادعا انداخته‌ایم.

3210172

بنظر میرسد پارسایی و همراهانش در امر مبارزه با خودروسازان خودسر اکنون بیش از هر زمانی به حرکتی که آغاز کردند امیدوار شده اند. جدیت دستگاه قضایی در ورود به موضوع خودروسازان و بازداشت جمعی از مدیران ارشد دو خودرو ساز بزرگ و انحصاری ایران بزرگترین دلیل این امیدواری است.

نماینده لیست امیدی مردم  شیراز که به سماجت ، شفافیت و شجاعت در بیان مشهور شده است در آخرین توئیت خود در شب گذشته چنین نوشته است:

عزل و بازداشت مدیر عامل ایران خودرو شروع خوبی است. مردم منتظرند در ادامه ، همه رانت خواران پیدا وپنهان مافیای خودرو که سالیان دراز ارابه های مرگ و زنده سوزی شهروندان را به بهای خون مردم روانه بازار کردند در هر جایگاهی هستند پای میز محاکمه آورده شوند.

بهرام پارسایی 1

 

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ایمانی سه شنبه , ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۳۶

درود بر پارسایی درود بر آقای رئیسی که شفاف و جدی هستند در اجرای عدالت کاش رئیسی رئیس جمهور بود

آخرین اخبار