چاپ کد خبر: 16977
17 آبان 1398

ارتش یک پهپاد را در بندر ماهشهر ساقط کرد

نتیجه تصویری برای پهپاد جنگی

سامانه‌های پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساعاتی پیش، بعد از شناسایی یک پرنده ناشناس در آسمان بندر ماهشهر آن را ساقط کردند. به گزارش اول فارس ، سامانه‌های پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساعاتی پیش، بعد از شناسایی یک پرنده ناشناس در آسمان بندر ماهشهر آن را ساقط کردند.بامداد جمعه سامانه‌های پدافندی مستقر در بندر ماهشهر پس از شناسایی یک پرنده ناشناس، فعال شده و آن را ساقط کردند.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان روز جمعه  اظهار داشت: در نخستین ساعات اولیه بامداد جمعه یک فروند پهپاد ناشناس وارد حریم شهرستان ماهشهر شد که بلا فاصله پدافند ارتش جمهوری اسلامی وارد عمل شد.وی گفت:  پدافند قرارگاه جنوب غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در ماهشهر با شلیک موشک این پهپاد ناشناس را ساقط کرده  که لاشه آن در نیزارهای اطراف ماهشهر سقوط کرد.

وی اضافه کرد: هم‌اینک لاشه این پهپاد توسط نیروهای نظامی و امنیتی  از لای نیزارها  بیرون کشده شده و کارشناسان تحقیقات از آن را آغاز کرده اند.

رییس شورای تامین  استان خوزستان گفت: پهپاد یاد شده به طور قطع مربوط به کشورهای خارجی است و نتایج  بررسی‌های کارشناسان نیز پس از مشخص شدن در اختیار مردم قرار میگیرد.شریعتی گفت: آنچه مشخص است این پهپاد بدون هماهنگی وارد فضای ماهشهر شده به همین دلیل پدافند شهرستان اقدام به ساقط کردن آن کرده است.

استاندار خوزستان گفت: پدافند استان خوزستان با دقت و تیزبینی و بنا به حساسیت‌های منطقه و تهدیدات دشمن تمامی تحرکات را زیر نظر دارد و اجازه هر گونه قدرت مانور را از دشمن خواهد گرفت.شهرستان بندری ماهشهر که بزرگترین منطقه اقتصادی پتروشیمی خاورمیانه است در ۱۰۰ کیلومتری جنوب شرقی اهواز واقع شده و بندر امام خمینی(ره)یکی از بندرهای بزرگ کشور نیز از توابع این شهرستان می باشد.

 

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

احمدرضا جمعه , ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

دورن برغیور مردان ارتش جمهوری اسلامی وسپاه پاسداران عزیز که شبانه روز از مهین عزیزمون ایران اسلامی محافظت میکنن

آخرین اخبار