چاپ کد خبر: 4327
18 بهمن 1397
عنایت‌الله رحیمی در آیین کلنگ‌زنی یک مجتمع خدمات رفاهی

استاندار فارس: آماده سپردن پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی هستیم

آماده سپردن پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی هستیم

به گزارش اول فارس ، عنایت‌الله رحیمی  در آیین کلنگ‌زنی یک مجتمع خدمات رفاهی در شهرستان جهرم اظهار داشت: ایام دهه فجر فرصتی مناسب برای بازگو کردن خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: در چهل سال گذشته تحول و توسعه ای در کشور رخ داده است و خدماتی قابل دفاع برجای گذاشته است.

استاندار فارس به آمادگی استانداری فارس برای واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: در سطح استان بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام وجود دارد که از واگذاری آن به بخش خصوصی استقبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: هدف نهایی خدمت به مردم بوده و تفاوتی وجود ندارد که بخش خصوصی انجام دهد یا دولتی اما بخش خصوصی با سرعت بیشتر می‌تواند پروژه‌ها را به سرانجام برساند.

محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه مسوولان باید به بخش خصوصی توجه داشته باشند گفت: توجه به بخش خصوصی اولویت اول کشور بوده و باید نگاه خود را عوض کنیم.

وی ادامه داد: بخش خصوصی رقیب بخش دولتی نیست بلکه حمایت کننده و همراه است.

سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس نیز گفت: هدف راهداری کاهش حوادث و اتفاقات جاده‌ای و ایمن‌سازی بیشتر جاده‌های استان است.

وی با اشاره به اینکه در ٩ ماهه نخست امسال ٢۵ تا ٣٨ درصد تصادفات مربوط به خواب‌آلودگی رانندگان بوده است، بیان کرد: خوشبختانه امسال بر اساس گزارش پزشکی قانونی نسبت به کل کشور ۵ درصد کاهش تصادفات جاده‌ای در فارس داشتیم.

به گزارش اول فارس، مجتمع رفاهی خدمات‌رسانی بین راهی برساد با اعتبار ١٠ میلیارد ریال با قابلیت اشتغال ١٠٠ نفر کلنگ‌زنی شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار