چاپ کد خبر: 35274
24 شهریور 1399

استخدام نیرو برای فرمانداری و بخشداری ها جدید فارس

استخدام

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، ۱۰۰ سهمیه استخدامی به واحدهای تابعه استانداری فارس تخصیص یافته که این تعداد بر اساس میزان خروجی نیروی انسانی تا سال ۱۴۰۰ و همچنین تامین نیروی انسانی واحدهایی است که به تازگی شکل گرفته‌اند.

به گزارش اول فارس ، عبدالرضا قاسم پور در این زمینه به تاسیس هفت فرمانداری و ۱۷ بخشداری جدید  اشاره کرد و اولویت جذب نیروها را در مناطق کمتر توسعه یافته عنوان کرد.
هیات دولت دهم مهرماه ۹۸ با تشکیل هفت شهرستان جدید و ارتقای فرمانداری شهرستان‌های مرودشت و کازرون به فرمانداری ویژه موافقت کرد و این مصوبه پانزدهم مهر ۹۸ از سوی معاون اول رییس جمهوری برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ شد.
براساس تصمیم هیات دولت بخش‌های زرقان، بیضا، اوز، سرچهان، خفر، آباده‌طشک و قائمیه به شهرستان ارتقا یافتند و نام آباده‌طشک به «بختگان» و همچنین قائمیه نیز به «کوه‌چنار» تغییر یافت.
هیات دولت همچنین ۲۲  آبان‌ماه ۹۸
 با دایر نمودن فرمانداری ویژه در شهرستان داراب واقع در استان فارس نیز موافقت کرد.

شرایط واجدان شرایط شرکت در آزمون استخدامی
به گفته معاون استاندار فارس، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی برای استخدام در هشتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های کشور از طریق سایت سازمان سنجش کشور اعلام شده است.
قاسم پور تاکید کرد: داشتن حداقل بیست سال تمام و حداکثر ۲۵ سال تمام برای دارندگان مدرک دیپلم، حداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدرک لیسانس، حداکثر ۴۰ سال برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر ۴۵ سال برای دارندگان مدرک تحصیلی دکترا الزامی است.
وی بیان کرد: مواد آزمون عمومی شامل فناوری اطلاعات ،ریاضی، آمار، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی وحقوق اساسی، هوش و توانمندی‌های عمومی است.
معاون استاندار فارس یادآور شد:  داوطلبان در صورتی می توانند در امتحان مشترک فراگیر ثبت نام نمایند که مقطع رشته و گرایش مندرج در متن گواهی نامه موقت یا دانشنامه مدرک تحصیلی آنان مطابق با شرایط احراز مشاغل قید شده در دفترچه ثبت نام یکسان باشد.
قاسم پور با بیان اینکه نام‌نویسی برای شرکت در آزمون از ۲۰تا ۲۹ شهریور در سایت سازمان سنجش انجام می‌شود گفت: زمان برگزاری آزمون نیز روز جمعه ۹ آبان ماه خواهد بود.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

هاجر پنجشنبه , ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

تورو خدا چرا مسولین فکری به حال ما که چند ساله منتظر استخدام هستیم نیستید

علیرضا سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹

سلام باید تو چه سایتی ثبت نام کنیم

نجاتی سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱

دفترچه استخدامی را از سایت سازمان سنجش بارگیری نمایید

ناشناس سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸

تا فک فامیل خودشون هست به بقیه میرسه؟

Ar9916617 سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

در سروستان فارس جوانان زیادی با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارن آقایون مسئول آزمون خدا جای حق نشسته اگه بخواهید تبعیض قائل شوید روز قیامت باید جوابگو باشید

ابوالحسن آبشناسی دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴

سلام
ایا همه رشته ها میتوانند امتحان بدهند؟ مثلا من با فوق زمین شناسی میتوانم امتحان بدهم

جوادسلمانی دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱

به نام خدا نیازمند کارم همه کارمیکنم

آخرین اخبار