چاپ کد خبر: 34575
7 شهریور 1399

استخدام ۱۵۰۰ نفر در آموزش وپرورش استان فارس

اعلام زمان آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش

محسن مسعودی رئیس اداره طرح و برنامه آموزش و پرورش فارس با اعلام این مطلب گفت: دفترچه راهنمای ثبت‌نام در هشتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

مسعودی افزود: در این آزمون برای آموزش و پرورش فارس ۱۵۰۰سهمیه در کلیه رشته ها در جنست زن و مرد در نظر گرفته شده که شامل همه مناطق استان فارس می شود حدود ۵۰درصد این سهمیه مربوط به آموزش ابتدایی می باشد سهمیه استخدام تربیت بدنی و مربی امور تربیتی نیز امسال به صورت ویژه در نظر گرفته شده است .

رئیس اداره طرح و برنامه آموزش و پرورش فارس افزود: حداکثر سن برای افراد با مدرک کارشناسی ۳۵و کارشناسی ارشد ۴۰سال می باشد از دیگر ضوابط شرکت در آزمون ارتباط رشته تحصیلی با رشته مورد نیاز در آزمون می باشد .

محسن مسعودی افزود:  متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در هشتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ می‌رساند که ثبت‌نام این آزمون در هفته سوم شهریوماه سال ۱۳۹۹ منحصراً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org صورت می‌پذیرد؛ لذا متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور ثبت‌نام نمایند.

عضو کانال واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

هلما دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

شرایط سنی رو بردارید لطفا

محمدجعفر دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

لطفاً با توجه به بحران اجتماعی جامعه و بیکاری فارغ‌التحصیلان حتی در مقاطع دکترا باید شرایط سنی رو بردارند و فرد تا هر زمانی که نمی تواند کار کنه رو بازنشسته کنند مثلاً ۲۰ سال خدمت
الان کشور بحران گرفته رشد جمعیت کاهشی شده جوانان ۴۰ سال هنوز ازدواج نکرده اند آخه کی این چیزها رو مسوولان می خواهند بفهمند

ناشناس جمعه , ۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲

کاش شرایط سنی نداشت

آخرین اخبار