چاپ کد خبر: 21947
29 بهمن 1398

استقبال کم نظیر فرهنگیان زرقان از پروفسور آیت اله رزمجو

در پی برگزاری همایش مردمی انتخاباتی  ائتلاف توسعه وپیشرفت شهرستان زرقان در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ در محل تالار حافظ شهر زرقان با حضور جمع زیادی از فرهنگیان این شهرستان و دعوت از پروفسور آیت اله رزمجو کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شیراز وزرقان در این همایش، وی در سخنانی در جمع فرهنگیان حاضر در این همایش به بیان دیدگاهها ونقطه نظرات خود پرداخت.

رزمجو استاد تمام وقت دانشگاه شیراز  با تاکید بر اهمیت حضور مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  ، حضور فرهنگیان در این عرصه را مایه تحرک بخشی و ایجاد شور در مردم دانست و گفت افتخار میکنم از بدو فعالیت کاری همواره یک معلم بوده ام.

پروفسور آیت اله رزمجو با بیان اینکه شرایط شغلی و معیشتی معلمان و فرهنگیان در شرایط قابل قبولی نیست و نیاز به پرداختن جدی به این موضوع دارد گفت سعی می کنم با عضویت در کمیسیون آموزش وتحقیقات شرایطی را فراهم نمایم تا قوانین متناسب و برنامه های قابل قبولی را با مشاورت فرهنگیان و کارشناسان آموزش وپرورش برای رفع معضلات جدی این بخش به مجلس ارائه نمایم.

لازم به ذکر است حاضران در این همایش با تشویق مکرر به حضور پروفسور آیت اله رزمجو در این همایش ابراز احساسات نموده و حمایت خود را از ایشان اعلام نمودند.

زرقان11 4

رزمجو زرقان 3

رزمجو زرقان

زرقان 8

زرقان 9

زرقان 10

زرقان5 5

زرقان7 4

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار