چاپ کد خبر: 5656
26 اسفند 1397
مدیرکل آموزش و پرورش فارس تاکید کرد:

اسکان امن مهمانان نوروزی اولویت آموزش و پرورش فارس است

اسکان امن مهمانان نوروزی اولویت آموزش و پرورش فارس است

شیراز- مدیر کل آموزش و پرورش فارس اسکان امن مهمانان نوروزی را اولویت آموزش و پرورش فارس عنوان کرد.به گزارش اول فارس به نقل از  مهر، علی عسکر نجفی در جلسه استانی ستاد اسکان فرهنگیان با اشاره به پیگیری‌های استاندار در خصوص اسکان مسافران نوروزی گفت: خوشبختانه در استان ستاد اجرایی سفر به ریاست استاندار چندین نوبت تشکیل جلسه داده و همه دستگاه‌ها عزم خود را جزم کرده که بتوانند برنامه ریزی و ارائه خدمات خوبی در این خصوص داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به هم افزایی تمام دستگاه‌ها در راستای ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان در اسکان نوروزی، گفت: امسال دستگاه‌های همچون شهرداری، میراث، آموزش و پرورش، آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی و پلیس راه همه و همه دست به دست هم دادند که سال خوبی برای مسافران باشد.

وی گفت: استان فارس سال گذشته ۳ میلیون و ۸۲۴ هزار نفر روز مهمان نوروزی داشته که از این تعداد ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفرروز از آنها را آموزش و پرورش اسکان داده است که حجم بالایی است این می‌رساند که ما باید آمادگی کامل داشته باشیم تا بتوانیم خدمات خوبی را به مسافران ارائه دهیم.

نجفی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص اسکان مهمانان نوروزی گفت: امسال اقدامات خوبی صورت گرفته از بحث‌های اینترنتی گرفته تا تهیه تجهیزات مورد نیاز مسافران، که در این خصوص همکاران اداره تعاون نهایت تلاش خود را کرده‌اند.

وی با تاکید بر لزوم اهمیت به امنیت مسافران گفت: اولین و مهمترین موضوع برای ما امنیت است باید امنیت مسافران تأمین شود چه زمانی که در مسیر هستند که پلیس، راهور، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ایی موظفند و چه زمانی که در محل‌های اسکان بیتوته می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس خطاب به رؤسای نواحی گفت: باید آمادگی کامل داشته باشید و تیمی به عنوان تیم پشتیبانی و مدیریت بحران تشکیل دهید که اگر جایی مشکلی ایجاد شد سریع وارد عمل شوید.

نجفی گفت: به منظور نظارت، راهنمایی و رفع اشکالات احتمالی، در ستادهای پذیرش اسکان نوروزی حتماً تیمی برای پاسخگویی به شکایات ارباب رجوع در نظر گرفته شود.

نجفی در پایان گفت: رسالت اصلی ما در بحث اسکان خدمت رسانی به همکاران فرهنگیمان است که باید تلاش کنیم شأن و منزلتشان حفظ شود و در این راستا بهترین خدمات را به آنها ارائه دهیم.

درابتدای این جلسه مسؤولین عضو ستاد اسکان فرهنگیان آخرین گزارش از حوزه کاری خود را بیان کردند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار