اعلام حمایت نخبگان علمی و دانشگاهی از کاندیداتوری پروفسور آیت اله رزمجو

همایش انتخاباتی اساتید و دانشگاهیان،فرهنگیان ومعلمین و دانشجویان  در حمایت از پروفسور آیت اله رزمجو برگزار شد.

این همایش که ساعت ۱۶-۱۸ روز ۲۸ بهمن در سالن مرکز فرهنگی رفاهی واقع در خیابان ساحلی غربی شیراز در شهر شیراز باحضور جمع بسیار زیادی از اقشار مختلف فرهنگی ودانشگاهی و دانشجویان شیراز  وزرقان برگزار گردید.

در این مراسم  اساتید دانشگاه در سخنانی با حضور دانشگاهیان و فرهنگیان شیراز و زرقان به شخصیت و شایستگی های علمی و اجرایی پروفسور رزمجو پرداخته شد. از جمله سخنرانان برجسته این همایش عبارت بودند از

* دکتر نعمت اللهی استاد دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز
*دکتر قرقانی نژاد، استاد دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز
*دکتر فرهاد دریانوش، استاد دانشکده علوم تربیتی دانشگاه شیراز
* دکتر رحمان صحراگرد، استاد دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شیراز
دکتر محمد شریفی، از پیشکسوتان آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان
*دکتر بهادر ظفرآبادی، از پیشکسوتان آموزش و پرورش

از نکات مهم این همایش حضور دو چهره علمی و دانشگاهی مشهور شیراز بود که در کنار سایر سخنرانان این همایش ضمن توصیه آحاد مردم به مشارکت پرشور در انتخابات از کاندیداتوری پروفسور آیت اله رزمجو در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان حمایت کردند.

براساس گزارش اول فارس، دکتر حمیرا وفایی فوق تخصص پریناتولوژی واستاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رئیس سازمان نظام پزشکی شیراز در سخنانی مبسوطی با بر شمردن ویژه گیهای شخصیتی و علمی پروفسور آیت اله رزمجو خواستار حمایت حداکثری مردم از وی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان شد.

نتیجه تصویری برای دکتر حمیرا وفایی شیراز

در این مراسم همچنین دکتر نادر مردانی استاد دانشکده حقوق وعلوم سیاسی دانشگاه شیراز ،وکیل پایه ۱ دادگستری و فعال سیاسی و اجتماعی  نیز ضمن توصیه به همه آحاد مردم درراستای برگزاری هر په باشکوهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای شورای نگهبان با تاکید بر توانمندیها و قابلیتهای علمی واجرایی پروفسور آیت اله رزمجو ضمن اعلام حمایت خود از کاندیداتوری وی به مردم توصیه کرد با رای دادن به ایشان زمینه حضور ایشان  در مجلس شورای اسلامی را فراهم نمایند.

نتیجه تصویری برای نادر مردانی

1 12  3 9

6 2

7 3

8 3

9 2 10 1 11 3

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار