چاپ کد خبر: 266
9 مهر 1397

اعلام مشکلات کامیونداران و نانوایان کازرون

جمعی از نانوایان و رانندگان کامیون شهرستان کازرون در نشست های جداگانه ای با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری این شهرستان به طرح مسائل و مشکلات خود پرداختند.

n83050644 72576641

به گزارش پایگاه خبری اول فارس به نقل از ایرنا، حدود ۴۰ نفر از نانوایان به نمایندگی از ۱۰۰ فعال اتحادیه خبازی این شهرستان در نشستی با معاون فرماندار کازرون با اشاره به افزایش بهای دستمزد کارگران و کالاها و خدمات، ثابت ماندن بهای نان را ناپذیرفتنی اعلام کردند.
برخی از خبازان کازرونی گفتند با چنین وضعی امکان ادامه فعالیت میسر نخواهد بود.
امیرحسین مرادی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کازرون به این افراد گفت: تصمیم گیری درباره برخی از امور از جمله بهای نان در سطح شهرستان امکان پذیر نیست و خواسته های نانوایان به استانداری فارس منتقل می شود.
در همین حال حدود ۳۰۰ نفر از رانندگان کامیون دوشنبه با حضور در محل اتحادیه صنفی متبوع، تحقق وعده ها از سوی مسئولان را خواستار شدند.
برخی از کامیونداران کازرون همچنین به آنچه تبعیض و پارتی بازی در تحویل محموله های بار در بندر بوشهر نامیدند اعتراض کردند.
مرادی معاون فرمانداری کازرون در جمع کامیونداران نیز حضور یافت و اظهار داشت که با تدبیر صورت گرفته، ۲۵۰ جفت لاستیک خودرو سنگین بزودی در این شهرستان توزیع می شود.
شهرستان کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار