چاپ کد خبر: 25069
10 فروردین 1399

اعلام میزان بارندگی در استان فارس+جدول

مدیرکل هواشناسی فارس از افزایش بارندگی در استان فارس خبر داد.

مسعود دهملایی اظهار کرد: بارندگی استان فارس در سال زراعی جاری تا امروز ۱۰ فروردین، ۳۴۹ و یک دهم و در سال زراعی گذشته در مدت مشابه ۳۱۲ میلی متر است.

او با بیان اینکه میانگین بلند مدت بارندگی سال زراعی استان فارس در مدت مشابه، ۲۴۵ و ۷ دهم میلی متر است، ادامه داد: تغییرات بارندگی سال زراعی جاری نسبت به بارندگی سال زراعی گذشته در مدت مشابه، ۱۲ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس اضافه کرد: تغییرات بارندگی سال زراعی جاری نسبت به میانگین بلند مدت استان فارس در مدت مشابه ۴۲ درصد افزایش دارد.

مسعود دهملایی افزود: فیروزآباد با ۶۱۲، اردکان با ۵۷۵ و ۸ دهم و قیروکارزین ۵۲۰ و ۸ دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی در سال ۹۸ تا ظهر امروز ۱۰ فروردین ماه ۹۹ را به خود اختصاص داده اند.

او تصریح کرد: در سامانه بارشی اخیر که از اواخر وقت ۸ فروردین وارد استان فارس شده تا ظهر امروز ۱۰ فروردین ۹۹، داراب با ۶۸ و ۳ دهم، اردکان ۶۰ و ۶ دهم و زرین دشت با ۴۷ و ۸ دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی را داشته است.

برای عضویت در کانال واتساپ اول فارس کلیک کنید 

ویژگی جدیدی مشابه با کانال تلگرام به واتساپ اضافه شد | پلازامگ

مدیرکل هواشناسی استان فارس اضافه کرد: در جهرم ۴۷، قیروکارزین ۴۳ و ۲ دهم، فیروزآباد ۴۰ و ۸ دهم، استهبان ۳۸ و ۲، شهرک گلستان ۴۶ و ۶ دهم، فورگ ۳۸، خفر ۳۳ و ۸ دهم، خنج ۳۱ و ۸ دهم، درودزن ۴۵ و ۴ دهم، نی ریز ۳۳ و ۹ دهم، تخت جمشید ۳۴ و یک دهم، سروستان ۲۳ و ۳ دهم، اقلید ۲۷، شیراز ۲۳ میلی متر باران باریده است.

مسعود دهملایی تصریح کرد: در ارسنجان ۲۰ و ۸ دهم، لامرد ۲۵ و یک دهم، لار ۳۵ و ۳ دهم، نورآباد ۱۶ و یک دهم، زرقان ۲۰ و ۲ دهم، کازرون ۱۵ و ۷ دهم، ایزدخواست ۱۴ و ۳ دهم، فراشبند ۱۳ و ۸ دهم، صفاشهر ۱۷، آباده ۹ و ۲ دهم و بوانات ۳ و ۸ دهم میلی متر باران به ثبت رسیده است.

جدول میزان بارندگی استان فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار