چاپ کد خبر: 1438
7 آبان 1397

افتادن درختی در شیراز یکی از شهروندان را روانه بیمارستان کرد+فیلم

معاون اداره کل اداره ارتباطات شهرداری شیراز گفت: طبق بررسی های شهرداریِ منطقه یک، این درخت هیچ گونه آفت، آسیب دیدگی و یا مشکل ظاهری نداشته و سبز و سالم بوده که به یکبارگی از ریشه درآمده است!
افتادن درختی در شیراز یکی از شهروندان را روانه بیمارستان کرد+فیلمبه گزارش اول فارس به نقل از شیرازه، امروز (دوشنبه، هفتم آبان ماه) ساعاتی پیش در پی حادثه شکستن و سقوط درختی مقابل بیمارستان فرهمندفر واقع در خیابان قصرالدشت یکی از شهروندان (خانم) راهی بیمارستان شد.
بر اساس گزارش شهروند خبرنگار شیرازه، جراحت شدیدی از ناحیه سر به این شهروند وارد شده است، یکی از شاهدان حادثه از فوت این شهروند خبر داد که برای کسب اطلاعات بیشتر بسراغ شهرداری شیراز رفتیم.
معاون اداره کل ارتباطات شهرداری شیراز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: طبق بررسی های شهرداری منطقه یک، این درخت هیچ گونه آفت، آسیب دیدگی و یا مشکل ظاهری نداشته و سبز و سالم بوده که به یکبارگی از ریشه درآمده است!
فرزاد صدری از ریشه درآمدن یک درختِ سالم و بدون آفت را اتفاق نادری عنوان کرد و درخصوص شرایط فعلیِ مجروحِ حادثه اظهار داشت: خبر فوت این شهروند تاکنون صحت ندارد اما ظاهرا فشار مغز مصدوم مقداری بالا است و هم اکنون در آی سی یو بسر می برد و امید می رود که حال وی رو به بهبودی برود.
وی با اعلام اینکه برخی از درختان در سطح شهر آفت زده و یا خم شده اند و شهرداری در حال مهار کردن آنها است، افزود: به ناچار باید برخی از درختان را قطع کنیم که در این صورت با واکنش و ناراحتی عده ای روبرو خواهیم شد اگر هم قطعشان نکنیم که معضل و مشکل دیگری به بار می آید.
معاون اداره کل ارتباطات شهرداری شیراز در پاسخ به اینکه چرا رسیدگی مطلوب از درختان صورت نمی گیرد که دیگر احتیاجی به قطع آنها نباشد، بیان کرد: اگر مراقبت صورت نمی گرفت که همه درخت ها دچار آسیب می شدند ولی آدمیزاد هم با همه مراقبت هایش مریض می شود و در خصوص درختان هم اینگونه نیست که هیچ درختی از دست در نرود و همه آنها سالم و قبراق باشند بالاخره برخی از درختان هم آفت می زنند و این موضوع اجتناب ناپذیر است، البته همکاران ما در شهرداری تلاش می کنند مشکلات را برطرف کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار