چاپ کد خبر: 4307
19 بهمن 1397
واقع در خیابان لطفعلی خان زند

افتتاح گالری فرش ذوالانواری در عمارت نارنجستان قوام شیراز

فرش ذوالانواری

به گزارش اول فارس ، بنابر اعلام شرکت فرش ذوالانواری، عمارت تاریخی نارنجستان قوام شیراز که یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی است، از این پس جاذبه‌ای دیگر را نیز میزبانی خواهد کرد.

گالری فرش دستباف ذوالانواری در عمارت تاریخی نارنجستان قوام شیراز واقع در خیابان لطفعلی خان زند، با همکاری دانشگاه شیراز و با هدف معرفی فرش و فرهنگ فرش دستباف ایرانی به گردشگران راه‌اندازی شده است. توسعه گردشگری تخصصی فرش از دیگر اهداف راه تأسیس این گالری است. در این گالری علاوه بر معرفی و نمایش انواع دستبافته‌ها، مراحل بافت فرش توسط بافنده ماهر به صورت روزانه انجام می‌شود. در گالری فرش دستباف ذوالانواری، گردشگران با مشاهده بافته شدن فرش از نزدیک و همچنین گره زدن تاروپود فرش با دست خود، تجربه‌ای متفاوت و منحصربه‌فرد را لمس می‌کنند که طعم هنر ناب ایرانی را به همراه دارد.

در عمارت تاریخی نارنجستان قوام علاوه بر فرش، بسیاری از هنرهای اصیل ایرانی در معرض نمایش و فروش گذاشته می‌شود و راه‌اندازی بخش فرش این عمارت را نیز شرکت فرش ذوالانواری که از مطرح‌ترین شرکت‌های صنعت فرش دستباف ایران به شمار می‌رود، به عهده گرفته است.

شرکت فرش دستباف ذوالانواری، اولین و تنها دارنده نشان استاندارد تولید محصول سبز و سالم و ارگانیک در جهان و تنها شرکت فرش دستباف دارای نشان ایزو از آی‌ام‌کیو ایتالیا بوده و بیش از ۱۳ سال است گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ را از شرکت imq ایتالیا کسب کرده است.

همچنین شرکت فرش دستباف ذوالانواری از پیشتازان حوزه تولید و تجارت فرش دستباف ایران است و در راستای تحقق اهداف صادراتی، نمایندگی‌های فروش در سه قاره اروپا، آمریکا و آفریقا (کشورهای سوئیس، آلمان، ایالات‌متحده آمریکا، ژاپن و آفریقای جنوبی) را در اختیار دارد.

ساعات بازدید از این گالری ۹ صبح تا ۷ عصر است.

57827006

57827007

57827008

ادیتور: زهرا میعادی

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار