چاپ کد خبر: 29365
15 خرداد 1399

افزایش تعداد مبتلایان جدید به «کرونا» در گراش/۱۵ خرداد

«کرونا» که از زمان شیوع تا کنون شهرهای استان فارس را در نوردیده شمار بسیاری از مردم و اهالی این استان را به خود مبتلا کرده و روزانه نیز تعدادی به این آمار در هر نقطه از فارس افزوده می شود.
کرونا ویروس 1

به گزارش اول فارس، شهرستان گراش نیز از این قاعده مستثنی نشده و در شمار شهرهایی است که تعداد مبتلایان آن سه رقمی شده است.

روز گذشته نیز با افزوده شدن سه بیمار به جمع کرونایی های شهرستان گراش، شمار بیماران در این منطقه جنوبی استان فارس را به ۱۲۵ نفر افزایش داده است.

با مثبت شدن تست این سه بیمار یک خانم ۴۹ ساله از اهالی شهرستان اوز و ۲ آقای ۱۸ و ۲۴ ساله ساکن اوز و ارد در گراش به جمع مبتلایان به «کووید۱۹» در جنوب استان فارس افزوده شده اند.

در حال حاضر تعداد ۱۶ بیمار در بخش «کرونا» بیمارستان گراش بستری هستند که تست ۱۴ نفر آنها مثبت و به طور قطعی به این بیماری مبتلا شده اند.

همچنین از تعداد کل مبتلایان به «کرونا» در این شهرستان تا کنون تعداد ۶۱ بیمار با گذراندن مراحل درمان از بیمارستان ترخیص شده اند.

این در حالی است که از ابتدای شیوع این بیماری در گراش تا کنون ۲ بیمار نیز جان خود را از دست داده اند.

همچنان توصیه کادر پزشکی بیمارستان گراش به مراقبت و رعایت اصول بهداشتی توسط مردم و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی در صورت خارج شدن از منزل است.

به کانال اول فارس در واتساپ بپیوندید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار