چاپ کد خبر: 35595
31 شهریور 1399

افزایش عجیب آمار مبتلایان جدید در ایران ، امروز دوشنبه ۳۱ شهریور

کرونا 1 1

دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت مبتلایان ؛ بهبودیافتگان و جانباختگان از کروناویروس در ایران را تا امروز ۳۱ شهریورماه اعلام کرد.

بر اساس گزارش دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت:از دیروز تا امروز ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۳۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۹۴ نفر از آنها بستری شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۴ هزار و ۴۷۸ نفر رسید گفت: خوشبختانه تا کنون ۳۶۱ هزار و ۵۲۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۳۹۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون سه میلیون و ۷۷۳ هزار و ۳۰۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت تاکید داشت : استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.استانهای کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار