چاپ کد خبر: 17346
23 آبان 1398

اهدای خون توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز + عکس

دکتر بهادر new

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن مراجعه به پایگاه انتقال خون و اهدای خون به بیماران، از عموم مردم دعوت کرد تا به دلیل شرایط بحرانی ذخیره‌های خونی استان، با اهدای خون خود، در نجات جان بیماران سهیم شوند

به گزارش اول فارس ، دکتر علی بهادر در زمان حضور در ساختمان شماره دو سازمان انتقال خون و اهدای خون به بیماران، با اشاره به اهمیت وجود ذخیره های خون و فرآورده های خونی در چرخه درمان بیماران و به ویژه موارد اورژانسی که به شکل فوری نیازمند دریافت خون هستند، از عموم مردم استان فارس خواست تا به پایگاه های انتقال خون استان رفته و در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به حجم بالای مراجعه بیماران به مراکز درمانی شیراز و مشکلات جدی بیمارستان ها برای انجام جراحی های اورژانسی و موارد نیازمند به خون، بر ضرورت مشارکت خودجوش تمامی افراد واجد شرایط اهدای خون در این حرکت نیک اندیشانه تاکید کرد.

دکتر علی بهادر ضمن اهدای خون به بیماران با همراهی اعضای هیات رئیسه دانشگاه، از پیش بینی امکانات کافی و شیوه های خونگیری مناسب در سازمان انتقال خون فارس تقدیر کرد.

لازم به ذکر است اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز صبح امروز با مراجعه به پایگاه انتقال خون و اهدای خون، در این اقدام انسان دوستانه سهیم شدند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

رحمانپور پنجشنبه , ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷

بایداز دکتر بهادر مجمسەطلا ساخت،جای قدمهاشو بایدمقدس شمارد،ظ
جان من فدای هرنفسش
انسانیت روباید ازایشون اموخت،
بهترین الگوبرای این مملکت

آخرین اخبار