چاپ کد خبر: 17883
5 آذر 1398

اوسط هاشمی گزینه احتمالی وزارت جهاد کشاورزی

علیاوسطهاشمی 1

درپی استعفای محمود حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی و موافقت رئیس جمهور با استعفای وی ، برخی منابع از  احتمال انتصاب  گزینه های مختلف در سمت وزارت جهاد کشاورزی خبر داده اند.

به گزارش اول فارس، یکی از گزینه های احتمالی وزارت جهاد کشاورزی علی اوسط هاشمی است.

علی اوسط هاشمی زاده ۱۳۳۷ در شهرستان سنقر، سیاست‌مدار اصلاح طلب ، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور میباشد.

معاون پیشین وزیر جهاد کشاورزی و مدیر عامل سابق سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در دولت دوازدهم و استاندار سابق استان سیستان و بلوچستان در دولت یازدهم از جمله  مسوولیتهای متعدد و  قبلی علی اوسط هاشمی می باشد .

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

دکتر سماوات سه شنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹

آقای مهندس کشاورز به لحاظ تجارب دیرینه در تحقیقات و اجرا در وزارت جهاد کشاورزی از یک طرف و نیز درایت و دور اندیشی ایشان در زمینه مدیریت های مختلف کشاورزی بر کسی پوشیده نیست، لذا ایشان بهترین گزینه در مقایسه با سایر مدیران که مدیریت های نا مربوط با کشاورزی دارند می باشد،

محمد احمدی شنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

هیچ فرقی نمی کند که کدام یک از افراد مطرح از دکتر بخشنده گرفته تا دکتر کیخا وزیر کشاورزی شوند چون همگی همان سیاست های آقای حجتی را دنبال خواهند کرد. اصولا در این مملکت هیچکس توجه ای به این بخش مهم ندارد.

احسان محموی شنبه , ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

با سلام و احترام خدمت شما ما به عنوان یک شهروند و دانشجویان رشته مهندسی کشاورزی و جامعه کشاورزی ایران اسلامی از محضر رئیس جمهور محترم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارند به عنوان وزیر جهاد کشاورزی معرفی شوند دکتر مجابی انسانی وارسته و متخصص پاکدست هستند دکتر مجابی بهترین گزینه برای وزارت جهاد کشاورزی هستن فردی توانمند و مومن

آخرین اخبار