چاپ کد خبر: 611
15 مهر 1397
توسط شرکت LG

اولین گوشی هوشمند ۵ دوربین جهان رونمایی شد(+عکس)

 شرکت ال جی را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده اسمارتفون دانست که به تازگی تصمیم گرفت اولین گوشی هوشمند ۵ دوربین جهان را معرفی کند.
اسمارتفونی که سه دوربین در عقب و دو دوربین در قسمت جلو آن جای گرفته است. پیشتر شاهد معرفی گوشی هوشمند G7 بودیم و حال نوبت به رونمایی وی ۴۰ تینک کیو پرچمدار رسید.
اسمارتفونی که تاکنون شایعات بسیاری درباره آن منتشر شد و بیشتر آنها نیز به حقیقت تبدیل شده است.  V40 ThinQ اولین گوشی هوشمند ۵ دوربین ال جی به شمار رفته و فاقد سنسور اثرانگشتی در روی نمایشگر است. از مشخصات آن می توان به صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی ۱۹٫۵:۹FullVision OLED با رزولوشن ۳۱۲۰*۱۴۴۰ پیکسلی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ با تراشه گرافیکی Adreno 630 ، حافظه رم ۶ گیگابایتی LPDDR4x ، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا ۲ ترابایت، سیستم عامل اندروید ۸٫۱ اوریو و چندی دیگر اشاره کرد.
49450 413
به گزارش اول فارس | avalfars>اینترنت ، یکی از قسمت های بارز این پرچمدار دوربین اصلی سه گانه ۱۲، ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلیست. هر یک از این سنسورها دارای ویژگی های خاصی هستند که برای مثال می توان به سنسور تله فوتو یا واید اشاره کرد. در قسمت دوربین سلفی نیز ال جی دو سنسور ۸ و ۵ مگاپیکسلی را به کار گرفت و در مجموع وی ۴۰ تینک کیو به عنوان اولین گوشی هوشمند ۵ دوربین کره ای ها محسوب می شود. با استاندارد IP68 و MIL-STD 810G این پرچمدار ضد آب و ضربه به شمار می رود.
اسپیکرهای قدرتمند Boombox ، جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون، وضوح صوتی Hi-Fi Quad DAC، پشتیبانی از شبکه ۴G VoLTE، وای فای ۸۰۲٫۱۱ ac، بلوتوث ۵، GPS, NFC و USB-C دیگر ویژگی های این پرچمدار را تشکیل می دهند.
این گوشی هوشمند ۱۹ اکتبر با قیمت پایه ۹۰۰ دلار روانه بازار می شود و گزینه های رنگی آن قرمز،آبی، مشکی و خاکستری خواهد بود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار