چاپ کد خبر: 21527
21 بهمن 1398

بانوی دوچرخه‌سوار ملی پوش استان فارس: هیچ کس از من حمایت نمی کند

انتظارات بانوی دوچرخه‌سوار فارسی پس از کسب دو مدال بین‌المللی

 فرانک پرتوآذر اهل استان فارس و عضو تیم ملی دوچرخه سواری ایران که اخیرا دو مدال برنز در مسابقات آسیایی و بین‌المللی کسب کرده است، انتظاراتی از مسؤولان دارد.با پایان یافتن مسابقات دوچرخه‌سواری بین المللی‌ ماراتن کوهستان که در امارات برگزار شد، فرانک پرتوآذر ملی پوش کشورمان توانست در رقابت با بهترین های جهان صاحب مدال با ارزش برنز شود.

در این رقابت ها، “بلازا پینتاریک” از کشور اسلونی مقام اول و “کاتزینا سوسنا” از کشور لیتوانی مقام دوم را به دست آورد و فرانک پرتوآذر سوم شد.

بر اساس این گزارش،  پرتوآذر،  قبل از مسابقات امارات، توانسته بود مدال برنز قهرمانی آسیا را که در کشور تایلند برگزار شد از آن خود کند.

نتیجه تصویری برای فرانک پرتو آذر

 فرانک پرتوآذر  گفت:مسابقات امارات و تایلند از سطح کیفی بالایی برخوردار بودند و سعی کردم در حد و اندازه مسابقات باشم و بتوانم با سیلی، صورت دوچرخه سواری را سرخ نگه دارم و آبروداری کنم.

پرتو آذر افزود: از نظرامکانات و تجهیزات دوچرخه سواری در حد مسابقات مدارس هستیم، خصوصا اگر متکی به فدراسیون باشیم و این موضوع اثر منفی در عملکرد ما بر جا می گذارد.

وی ادامه داد: با این روندی که فدراسیون در پیش دارد، دوچرخه سواری آینده روشنی نخواهد داشت اما بنده برای پیشرفت تمام سعی خود را خواهم کرد.

این دوچرخه سوار ملی پوش در توصیه به علاقه مندان به این رشته گفت: از صفر تا صد باید روی پای خود بایستند، چرا که هیچ حامی جز خود و خدای خود نخواهد داشت.

نتیجه تصویری برای فرانک پرتو آذر

پرتوآذر انتظارش از مسؤولان را اینطور بیان کرد: این سوال رو چطور پاسخ بدهم؟ چون نه کسی بنده رو تا رقابت های آتی آسیایی و جهانی می شناسد و نه کسی به خودش سختی می دهد جویای حال ما شود.

وی ابراز امیدواری کرد: روزی فرا برسد که دوباره فرانک پرتوآذر تنها مدال آور یک رقابت بسیار مهم بین المللی نباشد و اطمینان داشته باشید افتخاراتم، تنها زحمات و هزینه شخصی خودم بوده است و البته تلاش های فراوان مربی شخصی‌ام و کادر ایشان.

این سخنان در حالی است که رییس فدراسیون دوچرخه سواری آذرماه گذشته در واکنش به سخنان «فرانک پرتو آذر» مبنی بر حمایت نکردن کادر فنی از وی، گفت: «پرتو آذر» باید در چارچوب مقررات فدراسیون در کنار دیگر رکابزنان تمرین و تجربیات خود را به جوانان منتقل کند و در اردوهای تیم ملی شرکت کند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار