چاپ کد خبر: 9419
8 تیر 1398
هنرمند فیلمساز و عکاس

بانوی شیرازی داورجشنواره جهانی فیلم زنگبار شد

بانوی شیرازی داورجشنواره جهانی فیلم زنگبار شد

 مهگان فرهنگ، بانوی فیلمساز شیرازی داوری جشنواره فیلم «ZIFF» به میزبانی زنگبار را برعهده دارد. این هنرمند فیلمساز و عکاس در گفت و گو یی  عنوان کرد: بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم «زنگبار» میزبان رقابت ۴ انیمیشن ایرانی و مستند «دینگومارو» به کارگردانی کامران حیدری است.

به گزارش اول فارس ، وی که به همراه آزاده شکوری و نفیسه گلستانی عضو هیات انتخاب اولیه آثار در بخش ایران بوده، افزود: من داور بخش کودک جشنواره هم هستم که سه شنبه ۱۱ تیرماه جاری عازم کشور تانزانیا در شرق آفریقا هستم.

فرهنگ یادآور شد: در بخش رقابتی جشنواره یادشده فیلم «دیدی و بودی یک روز ابری» به کارگردانی، مونا عبداله شاهی، «هزار افسان» کار مشترکی از عباس جلالی یکتا و اصغر صفار، «چشم انداز خالی» ساخته علی زارع قنات نوی و پونمایی بلند «اسکی باز» به کارگردانی فریدون نجفی از جمله آثاری است که در این رویداد حضور دارند.

وی با بیان اینکه این جشنواره بزرگترین رویداد فرهنگی و هنری در نوع خود در شرق آفریقاست، گفت: جشنواره «زیف» هر ساله پذیرای آثار هنری از بیش از ۶۰ کشور دنیاست.

به گزارش اول فارس، بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم «زنگبار» ۶ تا ۱۴ جولای ۲۰۱۹(۱۵ تا ۲۳ تیرماه جاری) به میزبانی کشور تانزانیا برگزار می شود.”منبع:مهر”

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار