چاپ کد خبر: 2500
18 آذر 1397

برنامه‌ریزی در زمینه عرضه محصولات و برندسازی در سازمان مرکزی تعاون روستایی

enews etoolsfile photo 2018 12 09 08 41 54 e4d45af5 8fcd 4862 9773 5853e6500943

دکتر شیرزاد مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در برنامه «طراحی برندهای جدید شبکه تعاون روستایی کشور» گفت: از نیمه دوم سال ۱۳۹۷ موضوع احیاء برندهای قبلی و برندسازی جدید محصولات و کالاهای اساسی از سوی تشکلها (اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی) عملیاتی خواهد شد.معاون وزیر جهادکشاورزی در تشریح این راهبرد مهم سازمان مرکزی تعاون روستایی اعلام کرد: درحال حاضر ، این برنامه در ۹ استان مستعد کشور شامل ؛
۱- استان اصفهان ؛ محصولات لبنی، گلاب، خوراک دام با برند گلپایگان/ تیران/ فلاورجان
۲- استان کرمان ؛ محصول ذرت علوفه ای
۳- استان خراسان رضوی ؛ محصول زعفران با برند تروکا
۳- استان مازندران ؛ محصول برنج تروکا
۴- استان یزد ؛ انواع حبوبات تروکا
۵- استان مرکزی ؛ آب آشامیدنی با برند تروکا
۶- استان گیلان ؛ محصول چای و برنج به ترتیب با برند عدالت و ژم
۷- استان قم ؛ محصول مرغ با برندهای بهاران و یاران
۸- استان مرکزی ؛ محصول حبوبات با برند انقلاب
۹- استان زنجان ؛ محصول مرغ با برند تروکا پیگیری خواهد شد.

خاطرنشان می‌سازد محصولات کشاورزی از طریق برندهای فوق در سطح فروشگاههای شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی عرضه خواهد شد. همچنین برند «بتکا» (بازرگانی تعاونی های کشاورزی ایران) نیز همزمان در بازارهای داخلی و بازار روسیه، برای محصولات کشاورزی که از طریق شبکه تعاونی‌ها صادر میگردد به ثبت رسیده است. «بتکا» در حال حاضر نیز در تأمین لیزین و متیونین، ۱۰ درصد بازار ملی را هدف گذاری نموده است.

لازم به ذکر است محصولات دارای برند ، با توجه به نوع شناسنامه و کدینگ محصول ، شرایط نگهداری و دمای سردخانه ای مخصوص آنها از دیگر کالاها متمایز شده ، بدیهی است که در این میان، حق خریداران در انتخاب محصولات موردنظر، به بهترین شکل ممکن تأمین خواهد شد

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار