چاپ کد خبر: 14209
7 مهر 1398

برکناری مدیرعامل در پی فساد مالی در شرکت گاز لرستان

سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لرستان پرونده فساد مالی در شرکت گاز لرستان را کشف کرد.

فساد مالی در شرکت گاز لرستان/ برکناری مدیرعامل؛ احتمال دستگیری چند کارمند

به گزارش اول فارس از خرم‌آباد، در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی در لرستان، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لرستان پرونده فساد مالی در شرکت گاز این استان را شناسایی کرده است. به‌دلیل این پرونده فساد مالی مدیرعامل شرکت گاز لرستان هفته گذشته برکنار شد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

در پی وقوع این فساد مالی، پای چند نفر از کارمندان و افرادی خارج از مجموعه شرکت گاز نیز در این قضیه است و احتمال دستگیری این افراد وجود دارد.

بر اساس این گزارش در دو ماه اخیر مرادپور معاون عمرانی سابق استاندار، سپهوند مدیر سابق امور شهری استانداری، ۴ عضو شورای شهر الشتر، شهردار الشتر، دو عضو شورای شهر بروجرد، شهردار سابق ازنا و رئیس سازمان فرهنگی‌ شهرداری خرم‌آباد‌ نیز به‌‌اتهام تخلفات مالی و اقتصادی بازداشت شدند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

دنبال دادرس دوشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

سلام ،کاشکی این عزم و اراده مبارزه با فساد و ناکارامدی در شرکت انتقال نیز محقق میشد.اینجا با چاپلوسی و بله قربان بودن هر کی هر کاری میخواد میکنه و این شرکت اینجوری داره خیلی آسیب میبینه که متاسفانه غیر قابل جبران هست .

ناشناس دوشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

سلام و درود ‌تشکر بی پایان از سربازان گمنام امام زمان(عج)
در شرکت گاز مخصوصا شرکت انتقال گاز فساد بیداد میکند‌
لطفا نظری عمیق به شرکت انتقال داشته باشید چیزهای جالبی کشف میکنید
فساد،ظلم،باندهای مخرب که قصدشون ضربه به وجه مملکت می باشد

امیر دوشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

خواهشمندیم قوه قضایه فکری هم به حال شرکت انتقال گاز بکنند

بسیجی دوشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۸:۳۷

سلام متاسفانه شرکت گاز به حال خود رهاشده و عزمی جهت مبارزه با مدیران فاسد و مشکل دار متاسفانه وجود ندارد واگر کسی هم اعتراضی داشت فوررا جابجا میشود آقای رئیسی بایستی یک شعبه در گاز بزند در شرکت انتقال گاز که توکلی دارد بیداد میکند

آخرین اخبار