چاپ کد خبر: 6220
25 فروردین 1398
با شرکت ۱۷۵ شرکت ایرانی و خارجی

بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در شیراز

9746747 652

به گزارش” اول فارس “، محمد مهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از آغاز به کار پانزدهمین نمایشگاه بین اللملی کشاورزی، ماشین آلات، نهاده‌ها و آبیاری به عنوان بزرگترین نمایشگاه کشاورزی کشور در روز سه‌شنبه ۲۷ فروردین ماه در شیراز خبر داد.

وی یادآور شد: در کشور سالیانه در ۵ شهر تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز نمایشگاه کشاورزی برگزار می‌شود که این نمایشگاه با توجه به مساحت و تعداد شرکت کنندگان بزرگترین نمایشگاه محسوب می‌شود.

قاسمی افزود: در این نمایشگاه ۱۷۵ شرکت ایرانی و خارجی حضور دارند که به جز حضور مستقیم شرکت DLG از کشور آلمان، نمایندگان شرکت‌های خارجی از کشور‌های آسیایی و اروپایی هستند.

وی تصریح کرد: ۲۰ هزار مترمربع فضا به این نمایشگاه اختصاص داده شده که شامل ۱۷ هزار متر مربع فضای مسقف و ۳ هزار متر مربع فضای باز نمایشگاهی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تاکید کرد: کارشناسان این سازمان در روز‌های برپایی نمایشگاه حضور فعال داشته و در دو غرفه در سالن‌های ملاصدرا و حافظ به بازدیدگان کنندگان مشاوره علمی، فنی و تخصصی ارائه می‌دهند.

قاسمی تصریح کرد:  ۴ کارگاه آموزشی با عنوان‌های اهمیت خاک و منابع آبی در شرایط کنونی، عوامل تعیین کننده شرکت در بازار غیررسمی آب و تمایل به پرداخت آب‌های زیرزمینی، مقایسه روش‌های ارزیابی آبیاری و تحلیل خاک و عملکرد آن در تنش‌های محیطی توسط استادان و مدرسان آلمانی برای محققان، کارشناسان، بهره برداران پیشرو و دیگر علاقه‌مندان به رشته‌های مربوطه با همکاری اتاق بازرگانی شیراز تشکیل می‌شود.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ماشین‌آلات، نهاده‌ها و آبیاری بعدازظهر سه شنبه ۲۷ فروردین در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس آغاز به کار می‌کند و تا روز جمعه ۳۰ فروردین از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای بازدید کنندگان است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار