چاپ کد خبر: 23725
24 اسفند 1398

بهرام پارسایی: ادارات را تعطیل کنید ،مقصر جلوه دادن مردم، عین بی انصافی است

بهرام پارسایی نوشت: یادآوری ضروری به مسئولان دولتی که مدام خروج مردم از منازل را مورد انتقاد قرار می‌دهند

بهرام پارسایی نماینده شیراز

به گزارش اول فارس: بهرام پارسایی با انتشار چند رشته توییت درباره خروج مداوم مردم در وضعیت کرونایی کشور این گونه آورده است:

یادآوری ضروری به مسئولان دولتی که مدام خروج مردم از منازل را مورد انتقاد قرار می‌دهند؛
در شیراز و شهرهای دیگر استان فارس، با اینکه آخرین جمعه سال را سپری می‌کنیم شاهد کمترین حضور ممکن مردم در خیابانها و سطح شهر هستیم. می‌دانید چرا؟

چون استانداری، شهرداری و شورای شهر با عزم راسخ و تصمیم‌گیری عاقلانه، تمامی ترمینالهای ورود مسافر به شیراز را تعطیل کردند و به جز صنوف ضروری مثل نانوایی، میوه و تره بار؛ خواروبار و لبنیات، قصابی، مرغ وماهی فروشی و داروخانه، فعالیت همه مشاغل دیگر در شیراز تعطیل اعلام شده است⁦.

نهادهایی مانند شهرداری، بیش از ۶۰درصد نیروهای خود را به مرخصی با حقوق فرستاده‌اند و تمام کارهایی که با دورکاری امکان پذیر است، از منزل کارمندان انجام میشود.
هتلها و مراکز سیاحتی و حتی منازل استیجاری از پذیرش میهمان و مسافر منع شده‌اند.
مردم وقتی اجباری برای خروج از منزل  ندارند و می‌بینند قول و عمل مسئولان یکی است، حتما برای حفظ جان خود و سلامت جامعه در خانه می‌مانند.
اما وقتی ادارات را تعطیل نمی‌کنید و همه شاغلان در شب عید برای کسب درآمد، مجبور به حضور در محل کار هستند، مقصر جلوه دادن مردم، عین بی انصافی است.
از آنجا که شاهد اراده و مدیریت ملی در این بحران نیستیم، بهتر است اختیارات تام به استانداران تفویض شود تا مانند استاندار فارس، ستادهای استانی را با بهره‌گیری از پزشکان دلسوز و متخصص و نیروهای دستگاههای مختلف فعال کنند و هر استان، مسئول حفظ سلامت مردم و کنترل اگر چنین عزم و قاطعیت و اقدامی در مسئولان ببینند، بیش‌از قبل در رعایت اصول مراقبتی خواهند کوشید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار