چاپ کد خبر: 18236
14 آذر 1398

بهرام پارسایی :سعی کردم بر سوگندی که یاد کردم پابیبند باشم/بنزین دونرخی فسادآور است/نظر خودم بر عدم ثبت نام برای انتخابات است

بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز در گفتگو با خبرنگاران در شیراز گفت:از روزی که توسط مردم بعنوان نماینده انتخاب شدم تاکنون سعی کردم بر سوگندی که یادکرده ام وفادار باشم.

به گزارش اول فارس، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیتهایی که در طول دوران نمایندگی بعمل آورده است گفت در اولین فرصت سعی خواهم کرد گزارشی  از کارها وفعالیتهای چهار ساله خود در کسوت نمایندگی مردم را بصورت مدون به موکلین خوبم در شیراز و زرقان ارائه کنم.

پارسایی 6

عضوفراکسیون امید مجلس شورای اسلامی افزود:  در انتخابات شورای های اسلامی علیرغم تمام فشارهایی که برای رد صلاحیت بسیاری افراد می آوردند تلاش کردم بعنوان نماینده کمیسیون اصل نود از حقوق کاندیداها اعم از اقلیتها و سایر داوطلبین انتخابات شورا های شهر و روستا دفاع کنم و از این بابت خوشحالم.

بهرام پارسایی با اشاره به موضوع رانت و فساد در صنعت خودرو گفت در موضوع صنعت خودرو تلاش کردیم تا حقوق  مردم بعنوان مصرف کننده تامین و قانونی شود . وی با اشاره به عقب بودن صنعت خودرو در مقیاس با سایر کشورها گفت: مردم ناچارند خودروی بی کیفیت داخلی را به قیمت یک خودروی با کیفیت خارجی خریداری کنند واین از عجایب صنعت خودرو در ایران است.

نماینده مردم شیراز گفت: علیرغم تغییرات شدید در پیشنهادات مطروحه ما در قالب طرح  در کمیسیون صنایع ، موفق شدیم در صحن مجلس خودرو سازان را ملزم کنیم قیمت تمام شده خودرو را به شورای رقابت اعلام کنند. وی از لزوم پرداخت خسارت توسط خودرو ساز در صورت مقصر شناخته شدن خودرو بعنوان عامل تصادف در سوانح رانندگی ازامتیازات  طرح یاد کرد وگفتتلاش کردیم خودروهای هیبریدی را از پرداخت عوارض معاف کنیم.

بسخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ با اشاره به اینکه خودروهای بی کیفیت مثل پژو ، سمند و پژو پارس را با قیمت انواع پیشرفته خودروهای خارجی به مشتریان ایرانی میفروشند و تازه مردم باید این خودروها را پیش خرید هم کنند و  خودرو سازها در زمان وعده شده هم نمیتوانند به تعهدات خود عمل کنند.

بهرام پارسایی با اعلام گم شدن بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در صنعت خودرو سازی گفت :علیرغم  اینکه این مقدار پول در این صنعت گم شده است تازه خودروسازان مدعی هستند که اگر فروش نقدی نداشته باشند قادر به پرداخت حقوق کارگران نیز نخواهند بود.

نماینده مردم شیراز با اشاره به سوانح وحشتناک هوایی در کشور گفت برای اولین بار در تاریخ کشور سعی کردیم با استناد دقیق به اسناد ومدارک  مانع از مقصر شناخته شدن خلبان فوت شده بعنوان عامل مقصر در سوانح هوایی شویم و در گزارش جمعبندی شده هواپیمای سقوط کرده تهران یاسوج به این مهم دست یافتیم این در حالی است که شرکتهای هواپیمایی از پاسخگویی در قبال سقوط هواپیماهای دست چندم خود استنکاف می کنند.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ اضافه کرد : سعی میکنندمانع از انتشار گزارش کمیسیون اصل ۹۰ در مورد سانحه سقوط هواپیمای تهران یاسوج شوند که اگر اینکار را بکنند ناچارا عوامل پشت پرده این ماجرا را افشا خواهم کرد.

نماینده مردم شیراز با اشاره به عدم ساخت حتی یک بیمارستان دولتی در کلان شهر شیراز گفت یکی از ظلم هایی که بر مردم شیراز رفته است همین عدم ساخت حتی  یک بیمارستان بزرگ دولتی در شیراز بعد از انقلاب است که باعث شده در بخش بهداشت و درمان شیراز عقب بیفتد و بر این اساس سعی میکنند افزایش تخت بیمارستانی را گزارش نمایند، اینکه بروند زیر زمین بیمارستان نمازی را تخت اضافه کنند هنر نیست.

پارسایی با بیان اینکه موفق شدیم اعتبار ده میلیارد تومانی را برای بیمارستان میانرود در جنوب شیراز تخصیص وپادار کنیم گفت قرار است دولت ۴۰۰ میلیارد تومان وام نیز در راستای ساخت وتجهیز این بیمارستان بزرگ اختصاص دهد و بزودی عملیات اجرایی این بیمارستان آغاز خواهد شد که باعث ایجاد ۳۰۰۰ شعل ثابتدر شیراز خواهد شد.

نماینده مردم شیراز با اشاره به مشکلات ایجاد شده در اتصال استان فارس به دریا گفت: با پیشنهاد و اخذ موافقت با ایجاد بندر خشک شیراز تا حد زیادی مشکل عدم اتصال استان فارس به دریا حل خواهد شد و در این خصوص پیگیری لازم را بعمل آورده ام که وزارت راه و شهرسازی موضوع ایجاد بندر خشک را تصویب کرده و انشالله بزودی اعلام خواهد شد.

بهرام پارسایی با اشاره به اینکه فارس از نظر پروژه عمرانی مورد ظلم واقع شده گفت خوشبختانه در دولت تدبیر وامید زیرساختهای عمرانی فارس شاهد رشد کمی وکیفی بهتری نسبت به قبل بوده است و این یکی از نقاط قوت این دولت در استان فارس است وکارهای خوبی در استان فارس در حال انجام و تکمیل است.

نماینده مردم شیراز در خصوص توجه به راه روستایی در شیراز و زرقان گفت بزودی تمامی محورهای آسفالت نشده ، زیر پوشش آسفالت خواهند رفت و مردم شهرستان شیراز و زرقان دیگر راهی را بدون آسفالت نخواهند دید.

پارسایی با اشاره به مشکل فضلاب شهر صدرا گفت: این پروژه اکنون دارای کد وردیف اعتباری بوده و با اختصاص بودجه ، عملیات اجرا و تکمیل فاضلاب صدرا در مسیر بهتری واقع و این مشکل از صدرا رخت خواهد بست، از سوی دیگر با تکمیل فاز دو فاضلاب شیراز مشکل بوی بد از جنوب شیراز زائل خواهد شد و این پروژه در شرایط مناسبی در حال تکمیل است که تنها دو درصد دیگر تا تکمیل نهایی آن مانده است.

بهرام پارسایی با اشاره حوادث پس از اعلام افزایش قیمت بنزین در کشور گفت: مجلس با افزایش قیمت بنزین مخالف بود و این که گفته میشود قبلا مجلس با موضوع موافقت کرده بوده موضوع افزایش تدریجی و سالیانه بوده است نه افزایش سه برابری و ناگهانی  قیمت بنزین ،اساسا بنزین دو نرخی فساد آور است .

نماینده مردم شیراز با استقبال از نظر مساعدو رئوفانه مقام معظم رهبری در خصوص بازداشت شدگان و آسیب دیدگان اعتراضات پس از گران شدن بنزین گفت لازم است دستگاههای امنیتی، انتظامی و قضایی در خصوص رعایت نظرات مقام معظم رهبری با بینش بازتری عمل کنند و زمینه آرامش و رفع دغدغه آسیب دیدگان در این حوادث را فراهم نمایند.

بهرام پارسایی با اشاراه به پیام محرمانه رهبری خطاب به نمایندگان گفت نظر ایشان بر تمکین نمایندگان بر نظرسران قوا در مورد افزایش قیمت بنزین  در شرایط روزهای اعتراضات بوده است واکنون که شرایط اعتراضی از کشور رفع شده مجلس میتواند یا در زمان تصویب بودجه یا بصورت طرح دو فوریتی در مساله بنزین ورود پیدا کند و اگر نمایندگان اجماع داشته باشند قیمت بنزین تک نرخی شود و دغدغه مردم تا حدود زیادی نیز در اینخصوص رفع گردد.

 سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در پی سوال خبرنگاران در خصوص موضوع ثبت نام یا عدم ثبت نام خود برای رقابتهای انتخاباتی مجلس یازدهم گفت: نظر شخص خودم بر عدم ثبت نام و کاندیدا نشدن برای مجلس یازدهم است ، اما بسیاری از مردم خواستار ثبت نام  بنده برای انتخابات مجلس در دوره یازدهم هستند و سعی میکنم تصمیم مناسب را با رعایت مصالح ملت و موکلین در روزهای آتی بگیرم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار