چاپ کد خبر: 32914
2 مرداد 1399

بویراحمد دارای بیشترین آمار مبتلایان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روند افزایش بیماری کرونا در شهرستان بویراحمد در دو هفته گذشته گفت: در این مدت به صورت میانگین حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد موارد مثبت ما در این شهرستان بوده است.

یاسوج| شهرستان بویراحمد بیشترین میزان شیوع بیماری کرونا را دارد

به گزارش اول فارس از یاسوج، پرویز یزدان‌پناه پیش از ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، حدود ۵۰ هزار نفر به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه کرده‌اند اظهار داشت: از این تعداد سه هزار و ۱۴۰ نفر بستری شدند که ۲ هزار و ۹۲۵ نفر از آنها ترخیص شده‌اند.

وی افزود: در مدت اخیر روزانه حدود ۴۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری که از این تعداد، ۳۰ نفر ترخیص می‌شوند و بر اساس این آمار روزانه ۱۰ بیمار به تعداد بیمارهای بستری ما اضافه می‌شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هم‌اکنون مجموع بیماران بستری ما ۲۱۵ نفر شامل بیماران مشکوک و قطعی است که از این تعداد ۱۰۱ نفر بیمار قطعی کرونایی هستند و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه نیز ۱۵ نفر بستری هستند که ۶ نفر از آنها وضعیت وخیم دارند.

یزدان‌پناه ابراز کرد: تعداد بهبودیافتگان قطعی ما تاکنون دو هزار و ۸۹ نفر بوده و تاکنون ۴۰  بیمار کرونایی در استان جان خود را از دست داده‌اند که از این تعداد، ۳۸ نفر بیمار زمینه‌ای بودند.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته مرگ جدیدی در اثر بیماری کرونا در استان نداشتیم گفت: تاکنون دو هزار و ۹۳۵ نفر در استان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه به ترتیب با یک هزار و ۵۵، ۷۱۶ و ۴۲۵ نفر بیشترین آمار ابتلا را داشته‌اند.

عضوکانال اول فارس در واتساپ شوید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روند افزایش بیماری در شهرستان بویراحمد در دو هفته گذشته عنوان کرد: در این مدت به‌صورت میانگین حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد موارد مثبت ما در این شهرستان بوده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار