چاپ کد خبر: 22154
4 اسفند 1398

بیانیه دکتر جعفر قادری منتخب مردم شیراز و زرقان خطاب به مردم

نتیجه تصویری برای جعفر قادری

دکتر جعفر قادری منتخب مردم شیراز و زرقان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه ای  از حضور ومشارکت حماسی مردم در انتخابات قدردانی نمود. متن کامل بیانیه دکتر جعفر قادری به شرح ذیل است:

باسمه تعالی
با سلام،
ملت بیدار و انقلابی ایران دیگر بار در پرتو فروغ جهان افروز توصیه های مدبرانه مقام معظم رهبری(مد ظله)، بر صفحه تاریخ درخشان انقلاب حماسه ای شکوهمند به یادگار نهادند.
حضور خجسته شهروندان بصیر شهرستان شیراز و فرزانگان فهیم شهرستان زرقان، در صیانت از ارزشهای متعالی نظام بایسته تقدیر است.
اینجانب عزیزانی که بنده را با نیک اندیشی و حسن نیت برای سومین بار امین خویش در صحن پویای مجلس دانسته و رسالت صیانت از حقوق ملی و شهروندی شان را به بنده تفویض نمودند، صمیمانه ارج نهاده و ضمن سپاس از اعتماد قلبی شان، در پیشگاه حضرت احدی سوگند یاد میکنم که امانتدار امینی بوده و با تمام توان در مسیر تحقق ارمانها و نیز دفاع تمام قد از حقوق ملی همه مردم شریف شهرستانهای شیراز و زرقان به عنوان خادمی که افتخارش خدمتگزاری است از هیچ کوششی فروگذاری ننمایم.
رهین منت همه دست اندرکاران ستادها، همراهان و هوادارانی که در طول ماههای گذشته یار و همراه بنده بوده اند می باشم.
از همه نامزدهای رقیب و هواداران آنها که فضا را برای یک انتخابات رقابتی فراهم کردند و نیز همه عوامل اجرایی و نظارتی و مسئولین انتظامی و امنیتی انتخابات نیز تقدیر و تشکر می نمایم. برای همه منتخبین شیراز ارزوی توفیق دارم.
عزت تان مستدام باد.
دکتر جعفر قادری
منتخب مجلس شورای اسلامی یازدهم حوزه انتخابیه شیراز و زرقان

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار