چاپ کد خبر: 1998
4 آذر 1397

تخریب بخشی از پل سوم بشار یاسوج نتیجه سیاسی بازی بوده است

مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تخریب بخشی از پل سوم بشار یاسوج در کمتر از گذشت ۶ ماه از زمان افتتاح نتیجه سیاسی بازی بوده است.
27373224887

به گزارش اول فارس  از یاسوج ، سید حسین کاظمی در نشست شورای مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پل سوم بشار یاسوج بعد از ۱۵ سال انتظار مردم به بهره‌برداری رسید ولی در کمتر از ۶ ماه به دلیل سیاسی بازی عده‌ای بخشی از آن تخریب شد.

وی با اشاره به اینکه در زمانی که به عنوان مدیرکل دفتر فنی فعالیت داشتم در این زمینه تذکرات لازم به متولیان امر ارائه شد، عنوان کرد: همان موقع در این زمینه که احتمال تخریب این قسمت از پل وجود دارد، انجام شد ولی مورد بی توجهی قرار گرفت.

کاظمی حساسیت مدیران در زمینه هدرروی بیت المال را ضروری دانست و تاکید کرد: کم کاری یک عده‌ای مجموعه عملکرد یک تیم اجرایی را زیر سوال برده است که هم اکنون باید به افکار عمومی پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: مکاتبات از سال ۹۳ تا ۹۵ در زمینه بی توجهی به اصول ایمنی و فنی پل سوم بشار وجود دارد و مردم باید بدانند چه افرادی دلسوز آنان بوده و البته این استان گریبانگیر مسائل سیاسی است.

مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر یاسوج به یک معضل تبدیل شده است، ادامه داد: دلیل بسیاری از آبگرفتگی معابر در قسمت‌های از شهر نتیجه همین بی توجهی‌ها است.

کاظمی بیان کرد: خط لوله انتقال آب شرب شهر یاسوج از تنگ کناره در معرض خطر است که انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر در این زمینه چاره اندیشی کنند.

وی تاکید کرد: محور ارتباطی یاسوج-شیراز  حدفاصل گردنه مله شوره و جاده یاسوج-بابامیدان حدفاصل روستای تنگاری و مسیره دره گرم نیز پر  مخاطره بوده و باید با حساسیت بیشتری در این زمینه بویژه در هنگام بارش برف و باران ورود کرد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار