چاپ کد خبر: 35813
6 مهر 1399

تذکر نماینده مجلس:دولت ناگهان مردم را در بازار بورس رها کرد

دولت مردم را در بازار بورس رها کرده است

احسان ارکانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: متاسفانه در حوزه‌هایی چون مسکن، خودرو و ارز شاهد از هم گسیختگی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط وزیر صمت به روش سنگالی برکنار شد، افزود: تیم اقتصادی دولت ناهماهنگ است و جای تاسف دارد که دولت مردم را به بورس دعوت و ناگهان آنان را در این بازار به حال خود رها می‌کند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت دلار را با نرخ ۳ هزار تومان تحویل گرفت و امروز نرخ آن به ۳۰ هزار تومان رسیده و داشتن مسکن هم به آرزوی دست نیافتنی تبدیل شده است.

ارکانی با بیان اینکه مردم در این همه فشار مچاله شده‌اند و باید صحبت آن ها شنیده شود، اظهار داشت: آقای روحانی که در قرنطینه است و لذا رئیس مجلس نباید با دولت و نابسامانی هایش مماشات کند چرا که در این صورت، مردم مجلس را شریک اقدامات نامناسب و نابسامانی ها می‌دانند.

وی گفت: امروز اولویت طرح تامین کالاهای اساسی در مجلس به تصویب رسید که گام مهمی برای کمک به معیشت مردم است و نباید فراموش کرد که سوال و استیضاح دو ابزار مجلس هستند که نباید استفاده از آن ها برای رفع مشکلات کمرنگ شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار