چاپ کد خبر: 25368
14 فروردین 1399

تشکیل قرارگاه بهداشت و سلامت شاه چراغ در بیضاء با مسئولیت محسن علی‌زاده منتخب مردم در مجلس یازدهم

اولین نشست هم اندیشی پیرامون تشکیل قرارگاه بهداشت و سلامت شهرستان آستان مقدس حضرت شاه چراغ در شهرستان بیضاء با حضور  مهندس محسن علی‌زاده منتخب یازدهیمن دوره انتخابات حوزه انتخابیه شهرستانهای سپیدان و بیضا  در تاریخ دوازدهم فروردین ماه نودو نه در محل سالن اجتماعات اداره اموزش و پرورش شهرستان بیضا برگزار گردید.

علیزاده نماینده مردم سپیدان وبیضاء
به گزارش اول فارس، در این نشست مهندس علیزاده با اشاره به فعالیت این قرارگاه برای مقابله با شیوع کرونا گفتند: این قرار گاه ، برای انجام اقدامات پشتیبانی و ایجاد هماهنگی و سازماندهی فعالیت های در حال اجرا و همچنین همکاری در همه زمینه‌های مدنظر قرارگاه، آمادگی کامل دارد و تمام تلاش خود را به‌منظور پیشبرد بهتر امور به کار خواهد بست.
در این نشست آقای مهندس محسن علیزاده بعنوان رئیس این قرارگاه در شهرستان های سپیدان و بیضاء ، ضمن ارائه گزارشی از جلسه قرارگاه بهداشت و سلامت سومین حرم اهل بیت(ع)، گفت: قرارگاه بهداشت و سلامت بیضا وابسته به قرارگاه بهداشت و سلامت آستان مقدس شاهچراغ، دارای هفت کارگروه شامل کارگروه‌های فرهنگی، آموزشی، کارگروه رسانه و فضای مجازی – بهداشت و درمان – محلات و یاوران شورا – تولید، تأمین، تجهیز و توزیع – جمع‌آوری کمک‌های مردمی، مجمع خیرین و اهدای کمک‌ها – سلامت معنوی(طلاب و روحانیون) و کارگروه رصد، پایش و ارزیابی است که به‌صورت تخصصی در حوزه‌های ذکر شده فعالیت خواهند کرد.
ایشان، در ادامه از تلاش‌ها و زحمات بی شائبه کادر بهداشت و درمان و همه کسانی که در این مدت بار اصلی مبارزه با بیماری کرونا را به دوش کشیده اند تشکر کرد و پیرامون تشکیل کارگروه ها و زیر گروه هایی بعنوان تیم عملیاتی و استقرار فضای مناسب برای قرارگاه توضیحاتی ارائه کردند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه نشست امروز با هدف بررسی مسایل مختلف در زمینه بیماری کووید ۱۹ و همچنین تصمیم‌گیری برای تشکیل مجمع خیرین در شهرستان و معرفی یک شماره حساب، ویژه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برگزار ومقرر شد پس از تشکیل مجمع شماره حساب مجمع خیرین تأمین سلامت بیضا برای این کار معرفی شود.
اعضای این شورا نیز ضمن تأکید بر اهمیت برنامه‌ریزی و هماهنگی در زمینه جمع‌آوری کمک‌های مردم و خیرین شهرستان با محوریت مقابله با کروناویروس در مورد مسائل مختلف در این زمینه گفت‌وگو کردند.
در پایان نیز روسای کارگروه های یاد شده تعیین گردید.
بر اساس این گزارش،  قرارگاه مذکور در روز شنبه مورخ شانزدهم فروردین نود و نه با حضور مقامات و مسئولین شهرستان سپیدان تشکیل میگردد.

کلیک کنید و عضوکانال واتساپ اول فارس شوید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار