چاپ کد خبر: 33889
18 مرداد 1399

تصادف مرگبار پراید با تریلی با ۶ کشته

۶کشته در برخورد پراید با تریلی
به گزارش اول فارس، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی تویسرکان گفت: به دنبال تصادف خودرو پراید با تریلی در گردنه باقرآباد محور تویسرکان- کنگاور، شش نفر سرنشینان پراید جان باختند.

فرشاد عبدالمالکی با اشاره به اینکه ساعت ۱۶:۳۱ امروز-شنبه ۱۸ مردادماه- با اورژانس تویسرکان تماسی مبنی بر وقوع تصادف گردنه باقرآباد در محور تویسرکان- کنگاور گرفته شد، افزود: بلافاصله نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام می شوند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه تعداد مصدومان بالا بود علاوه بر پایگاه اورژانس ولاشجرد، پایگاه اورژانس فرسفج نیز به محل سانحه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی تویسرکان ادامه داد: با این وجود به علت شدت بالای تصادف با بررسی صحنه حادثه و انجام معاینات بالینی توسط تکنسین های اورژنس، متأسفانه هر شش نفر سرنشین خودرو پراید در دم جان باخته بودند.

عبدالملکی تصریح کرد: دو نفر از فوتی ها نوجوان و چهار فوتی دیگر میانسال بودند.

به گزارش ایسنا، هنوز علت اصلی تصادف مشخص نیست اما شنیده ها حاکی از انحراف پراید از لاین مربوطه و بروز این تصادف مرگبار بوده است اما رئیس اورژانس پیش بیمارستانی گفت: اطلاعات تکمیلی به زودی منتشر می شود.

وی در پایان از زحمات نیروهای اورژانس و آتش نشانی که در اسرع وقت برای کمک به مصدومان حادثه دیده در محل حادثه حاضر و شروع به امداد رسانی کردند تشکر کرد و گفت: امیدواریم که زودتر مسئولان عملیات عریض سازی این جاده را که داری گردنه وپیچ خطرناک‌باقر آباد – تویسرکان است را در اولویت قرار داده و به اتمام برسانند تا دیگر شاهد چنین حوادث دردناکی نباشیم.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار