چاپ کد خبر: 24318
3 فروردین 1399

تعطیلی تمام اصناف در کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۵ فرودین

تعطیلی تمام اصناف کهگیلویه و بویراحمد تا 15 فروردین

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحدهای صنفی عرضه کننده کالای ضروری و اساسی با رعایت پروتکل های بهداشتی در این ایام به فعالیت خود ادامه می دهند.

اول فارس: سید حشمت الله صمیمی دوست در خصوص وضعیت بازار استان برای مقابله با ویروس کویید ۱۹، افزود: با توجه به درخواست و مشارکت صنوف و تصمیمات کلان کشوری، کلیه صنوف، بجز صنوفی که کالاهای اساسی و ضروری مردم را تامین می کنند از جمله صنف خبازان،  خواربارفروشی، میوه و تره بار، قصابان، بزازان، داروخانه‌ ها و مرغ فروشان  تا ۱۵فروردین ۱۳۹۹ تعطیل هستند. 

وی اظهارکرد: در صورتی که سایر صنوف از این موضوع تمرد کنند و دستور العمل های بهداشتی را رعایت نکنند  در حقیقت تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب شده و دستگاه های نظارتی موظف به اقدام قانونی هستند .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مکان های پر تجمع استان نیز باید تعطیل شوند.

بر ساس این گزارش  صمیمی یادآور شد: گشت مشترک متشکل از تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و صمت به صورت روزانه سطح بازار و صنوف مختلف را رصد و ارزیابی می کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار