چاپ کد خبر: 874
21 مهر 1397

تعطیلی ۵ کارخانه دستمال کاغذی در کهگیلویه و بویراحمد

کارخانه دستمال کاغذی

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی ۵ کارخانه تولید دستمال کاغذی در این استان خبر داد.

به گزارش ” اول فارس “امام بخش قائدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: از این ۵ کارخانه تولید دستمال کاغذی استان سه کارخانه در یاسوج، یک کارخانه در دهدشت و یک کارخانه در گچساران بوده است.

وی اظهار کرد: با وجود تماس‌های مختلف با این کارخانه‌داران موفق نشدم که با آنها صحبت کنم و دلیل تعطیلی این کارخانه ها را بپرسم اما تنها یک کارخانه دار پاسخ داد که بعد از حضور در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ضمن اینکه رایزنی هایی برای راه اندازی مجدد انجام دادیم، اعلام کرد برای راه‌اندازی مجدد ۲۰۰ میلیون تومان نیاز دارد .

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خواستار حمایت مدیران دستگاه‌های اجرایی از تولیدات داخل شد و خاطرنشان کرد: در صورت خرید محصولات داخل استان دستگاه‌های اجرایی می‌توانند به رونق تولید و ایجاد اشتغال کمک کنند . همچنین دستگاههای اجرایی می توانند برای خود به این کارخانه ها سفارش دهند تا حمایت شوند و بتوانند به کار خود ادامه دهند.

قائدی تصریح کرد: هر واحد کارخانه دستمال کاغذی حداقل برای ۱۰ نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی همچنین اضافه کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از قطب‌های تولید آب معدنی در کشور مطرح است اما آب مورد نیاز برخی شهرهای استان از شیراز وارد می‌شود و کارخانه‌های آب معدنی استان در حال تعطیلی است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار