چاپ کد خبر: 21571
21 بهمن 1398

تعویق زمان برگزاری آزمون استخدامی نیروهای قراردادی دانشگاه های علوم پزشکی کشور

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به دلیل اشکالاتی که در ثبت اطلاعات متقاضیان بکارگیری نیروهای قراردادی پیش آمد، این آزمون تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
به گزارش  اول فارس، دکتر محمد رضا ملکی با با بیان اینکه در تلاش هستیم مشکلات به وجود آمده در این رابطه را مرتفع نماییم، تاکید نمود: به محض رفع اشکالات، ادامه فرآیند این آزمون اطلاع رسانی  می شود.
گفتنی است، پیش از این، زمان ثبت نام از متقاضیان آزمون استخدامی قراردادکارمعین دانشگاه های علوم پزشکی ۱۹ بهمن و زمان آزمون نیز، ۹ اسفند ماه سال جاری اعلام شده بود.

*براساس این گزارش پیش از این معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت خبر داده بود که آزمون استخدامی جدید قرارداد کارمعین دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می شود.

به گزارش وبدا، سیدکامل تقوی نژاد با بیان اینکه در این آزمون بیش از ۲ هزار نیروی انسانی جذب و بکارگیری می شوند، افزود: دفترچه آزمون استخدامی، ۱۷ بهمن ۹۸ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir در دسترس عموم قرار می گیرد.
وی ادامه داد: همچنین از روز شنبه ۱۹ بهمن ثبت نام داوطلبان آغاز و آزمون نیز در روز جمعه ۹ اسفندماه برگزار خواهد شد.
تقوی نژاد با بیان اینکه مجوزهای این آزمون در سال های ۹۵ و ۹۶ از سازمان اداری و استخدامی کشور اخذ شد؛ تصریح کرد: پیش بینی می شود نتایج این آزمون در نیمه اول فروردین منتشر شود.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت ، یادآور شد: این نیروها جهت اشتغال در بیمارستان ها، مراکز تسهیلات زایمانی مناطق محروم، مراکز جامع خدمات سلامت شبانه روزی جدید، بلوک های زایمانی و مراکز ساخته شده توسط خیرین به کارگیری خواهند شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار