چاپ کد خبر: 9374
6 تیر 1398
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس خبر داد:

تغییر ساعات کار ادارات در همه شهرستان‌های فارس

 تغییر ساعت اداری خوزستان از 19 خرداد تا نیمه شهریور سال جاری/ روزهای شنبه لغایت چهارشنبه از ساعت 6:30 تا 12:30  به گزارش وب سایت خبری اول فارس ،  معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با اعلام این خبر گفته که از اول تیرماه ساعات کار ادارات در ۱۵ شهرستان استان شامل شهرستان‌های گرمسری استان تغییر کرده بود.

لارستان، لامرد، مهر، گراش، خنج، فسا، داراب، جهرم، زرین‌دشت، کازرون، ممسنی، رستم، فراشبند، قیروکارزین و فیروزآباد ۱۵ شهرستانی بودند که از اول تیرماه مشمول تغییر ساعت کاری ادارات بودند و از ۸ تیرماه سایر شهرستان‌های فارس نیز به این جمع خواهند پیوست.

عبدالرضا قاسم‌پور،، امروز پنجشنبه ۶ تیرماه از تعمیم این مصوبه به تمام شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: با توجه به پیش‌بینی وزارت نیرو در خصوص رشد مصرف برق در سال جاری و با توجه به مصوبه هیئت وزیران، ساعت کار اداری در ۱۴ شهرستان دیگر استان نیز از یکشنبه ۹ تیرماه اجرایی خواهد شد.

بر اساس این دستورالعمل ساعات کاری تا پایان مردادماه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

به گفته‌ی معاون استاندار فارس، بیمارستان‌ها، مراکز امدادی، اورژانس، درمانی و بهداشتی، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش نشانی، خدمات امداد جاده‌ای و مراکز انتظامی مشمول این تغییر ساعت کاری نیستند و طبق روال گذشته دایر خواهند بود.

این تصمیم با هدف مدیریت مصرف و صرفه‌جویی برق گرفته شده و بر همین اساس دستگاه‌هایی که در امر صرفه‌جویی موفق باشند تشویق می‌شوند و با دستگاه‌هایی که این اقدام را انجام ندهند با آنها برخورد خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس می‌گوید تغییر ساعات کار ادارات در استان سال گذشته صرفه‌جویی ۱۴ درصدی مصرف برق را به دنبال داشت.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار